Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2005, 14:20   #1
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard Pisraël en VSA willen burgeroorlog uitlokken!

Enige tijd geleden werd de Libanese ex-premier Rafik Harriri vermoord, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gepleegd door de geheime dienst van Pisraël, de Mossad.

Hiermee bewijst de joodse oorlogsstoker Sharon andermaal dat hij helemaal geen vrede wil in het Midden-Oosten. Harriri was er als politicus in geslaagd om de spanningen in Libanon om te smeden en het land redelijk stabiel te maken na meer de burgeroorlog in de jaren '80.

Mede dankzij de aanwezigheid van het Syrische leger in Libanon kon stabiliteit gegarandeerd worden als buffer tegen dreigende invallen van het Pisraëlisch schurkenleger.

Na de moord werd de schuld op Syrië gestoken en werd het land door ZOG-getrouwen onder druk gezet om Libanon te verlaten, wat ondertussen ook gebeurt. Het is alm langer geweten dat de leugenaar Bush en zijn zionistisch-neoconservatieve administratie geen duimbreed in de weg willen leggen van Pisraël en bovendien het sociaal-nationalistisch bestuur in Syrië willen verdachtmaken en omverwerpen.

Maar... ondertussen bereiken ons steeds meer berichten over een sterke toename van de spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Israël: christenen, moslims, Druzen. De burgeroorlog in Libanon zou opnieuw dichterbijkomen. Het is duidelijk dat de piratenstaat Israël voordeel heeft bij zo'n situatie, en het bovendien ook de verdere bezetting van de Golan-hoogvlakte "rechtvaardigt".

Meer lezen:
http://www.rense.com/general63/dmb.htm
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 19:59   #2
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

"Toevallig" werd ook de Georgische eerste minister vermoord, een fervent tegenstander van de Amerikaanse oliepijpleidingen in de regio.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 20:52   #3
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Guddie, is het mogelijk om je niét te verlagen tot het gebruik van woordenschat als 'Pisraël'? Dat werkt op mijn systeem.

Dank je lieve schat.
Oud 19 maart 2005, 21:08   #4
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Guddie, is het mogelijk om je niét te verlagen tot het gebruik van woordenschat als 'Pisraël'? Dat werkt op mijn systeem.

Dank je lieve schat.
Allez nu,op een andere topic hebben mensen geen probleem met het gebruik van een "piscultuur".Zelfs met pissende engeltjes hebben ze geen problemen,het is hetzelfde als niezen en geeuwen.

Al deel ik wel u mening

Laatst gewijzigd door Grellig : 19 maart 2005 om 21:09.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 21:14   #5
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Krankzinnig links en krankzinnig rechts vinden mekaar binnenkort op dit forum : VS en Israël schuld van alle onheil in de wereld. Israël, de enige democratie van de regio, heeft een schurkenleger maar de dictatuur Syrië is er "om de stabiliteit te bewaren" en natuurlijk niet omdat ze Libanon als een verlengstuk van hun eigen land beschouwen. Heeft u nog van die nieuwe theorieën?
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 23:03   #6
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Onzin, Syrië wil helemaal geen vrede. Dat hebben ze al meer dan eens gezegd.

Dat ze Libanon al twintig jaar bezetten en onderdrukken heeft maar één reden.

In the last decade, Islamist (fundamentalist) groups in Lebanon have become a significant force not only in that country's politics but throughout the Middle East. Nowhere in the region do such groups have the freedoms they enjoy in Lebanon, giving them a wide cultural influence. In addition, Hizbullah is capable of stopping the Arab-Israeli peace process from advancing by launching Katyusha rockets against Israel and giving Iran an opening to act directly against Israel.

Lees de rest zelf: http://almashriq.hiof.no/lebanon/300...4.2/hizballah/

Laatst gewijzigd door Vicky : 19 maart 2005 om 23:05.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 23:11   #7
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Volgens jullie was Saddammeke ook zo'n braaf bazeke, hé?

Hier nog een link: http://www.iraqfoundation.org/hr/2002/cdec/irdp.pdf
Oud 19 maart 2005, 23:46   #8
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
"Toevallig" werd ook de Georgische eerste minister vermoord, een fervent tegenstander van de Amerikaanse oliepijpleidingen in de regio.
Waarschijnlijk allemaal geënsceneerd door de Sovjet Unie, zoals ze al altijd hebben gedaan om oorlogen uit te lokken.

How The USSR Planned To Destroy Israel in 1967 - http://imra.org.il/story.php3?id=18226

Of hoe ze de Egyptische Arafat een nieuwe identiteit van Palestijn en zijn gedrag tot en met de olijftak hebben uitgestippeld in Roemenië in opdracht van de Sovjet Unie.

Hun steun aan Syrië.

De gevolgen van linkse komplotten tot op de dag van vandaag, de oorzaak van alle kwaad...schrijf daar maar over.
Oud 20 maart 2005, 02:11   #9
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Enige tijd geleden werd de Libanese ex-premier Rafik Harriri vermoord, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gepleegd door de geheime dienst van Pisraël, de Mossad.

Hiermee bewijst de joodse oorlogsstoker Sharon andermaal dat hij helemaal geen vrede wil in het Midden-Oosten. Harriri was er als politicus in geslaagd om de spanningen in Libanon om te smeden en het land redelijk stabiel te maken na meer de burgeroorlog in de jaren '80.

Mede dankzij de aanwezigheid van het Syrische leger in Libanon kon stabiliteit gegarandeerd worden als buffer tegen dreigende invallen van het Pisraëlisch schurkenleger.

Na de moord werd de schuld op Syrië gestoken en werd het land door ZOG-getrouwen onder druk gezet om Libanon te verlaten, wat ondertussen ook gebeurt. Het is alm langer geweten dat de leugenaar Bush en zijn zionistisch-neoconservatieve administratie geen duimbreed in de weg willen leggen van Pisraël en bovendien het sociaal-nationalistisch bestuur in Syrië willen verdachtmaken en omverwerpen.

Maar... ondertussen bereiken ons steeds meer berichten over een sterke toename van de spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Israël: christenen, moslims, Druzen. De burgeroorlog in Libanon zou opnieuw dichterbijkomen. Het is duidelijk dat de piratenstaat Israël voordeel heeft bij zo'n situatie, en het bovendien ook de verdere bezetting van de Golan-hoogvlakte "rechtvaardigt".

Meer lezen:
http://www.rense.com/general63/dmb.htm
Wtf! Jouw gedachtes over "Israël" komen perfect overeen met de mijne.
Daarvoor schaam ik mij!

Hoe kan een neo-nazi dezelfde idees hebben als mij? Vanaf nu zal ik heel goed opletten wanneer ik het over joden heb, ik zal expliciet vermelden dat men haat enkel en alleen tegen zionistische joden is.

Tenslotte zijn de joden ook mensen, éh.

P.s, Zionisten buiten beschouwing gelaten.

He
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 09:00   #10
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Daarvoor schaam ik mij!

Hoe kan een neo-nazi dezelfde idees hebben als mij? Vanaf nu zal ik heel goed opletten wanneer ik het over joden heb, ik zal expliciet vermelden dat men haat enkel en alleen tegen zionistische joden is.

He
Zionisten is dat zoiets als Armeniers en Koerden?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 09:34   #11
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk

Dank je lieve schat.
Guderian heeft gelijk als hij Pisraël gebruikt, die zionistische schurkenstaat verdient geen betere naam !
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 09:38   #12
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Zionisten is dat zoiets als Armeniers en Koerden?
Zionisten zijn de fundamentalistische Joden (JewSA) en hun bondgenoten in de VS. Zionisten hebben maar 1 doel en dat is de absolute wereldheerschappij, ook over Europa ! Dit is voor mij als radicale Diets-Vlaamse nationalist onaanvaardbaar !
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 15:35   #13
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Heel de wereld weet dat Syria achter de moordaanslag zit , wat jij beweert is onzin en anti-israëlische propaganda die goed is voor de Syrische staatzender
Oud 20 maart 2005, 15:36   #14
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Zionisten zijn de fundamentalistische Joden (JewSA) en hun bondgenoten in de VS. Zionisten hebben maar 1 doel en dat is de absolute wereldheerschappij, ook over Europa ! Dit is voor mij als radicale Diets-Vlaamse nationalist onaanvaardbaar !
U laat u leiden door de valse "protocollen van de wijzen van Zion" tap aub eens uit een ander vatje .
Oud 20 maart 2005, 16:05   #15
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie luistert er nog naar jou?
Oud 20 maart 2005, 16:07   #16
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Guderian heeft gelijk als hij Pisraël gebruikt, die zionistische schurkenstaat verdient geen betere naam !
Hoe jij, gudi of andere marginale nazillionnekes Israel noemen is van geen tel. Dat land staat er reeds 55 jaar, dus 11 keer langer dan jullie Derde Rijk ooit heeft gehaald. En Israel is er om te blijven, terwijl Hitler voorgoed is opgegeten door de wormen. Gelukkig voor ons in de vrije wereld.
Oud 20 maart 2005, 16:09   #17
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 20:52   #18
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Daarvoor schaam ik mij!

He
Je hebt gelijk, EL TURCO.

Jouw gedachten komen perfect overeen met die van Guderian.

De vijand 'ontmenselijken': het eerste kenmerk van de fascist!

Kom jij dan maar klagen over het racisme van de Belgen!

Laatst gewijzigd door Firestone : 20 maart 2005 om 20:53.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2005, 21:08   #19
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind die vervormingen dodelijk kinderachtig. Dat lapke grond daar noemt Israël, nie Pisraël. Net zoals Verhofstadt nie Verafstoot noemt, Annemans nie Ananas, en Bourgeois nie Boer Swa. Allemaal even kinderachtig, ook al vind je Verhofstadt afstotelijk, Annemans een dwaas stuk fruit, en Bourgeois een boerke van uw kloten.

Ik vind het vooral argumenten onderuit halen.

Verder neem ik me wel de vrijheid Guderian Guddie te blijven noemen en het ne lieve schat te vinden
Oud 20 maart 2005, 21:08   #20
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Krankzinnig links en krankzinnig rechts vinden mekaar binnenkort op dit forum : VS en Israël schuld van alle onheil in de wereld. Israël, de enige democratie van de regio, heeft een schurkenleger maar de dictatuur Syrië is er "om de stabiliteit te bewaren" en natuurlijk niet omdat ze Libanon als een verlengstuk van hun eigen land beschouwen. Heeft u nog van die nieuwe theorieën?
U zult mij Syrïë verre van een democratie horen noemen maar om Israël nu de ''enige democratie van de regio te noemen, dat lijkt me toch óók wel wat overdreven... Gezien de Israëlische staatsstructuur en de bepaalde Israëlische wetten, lijkt het etiket 'enige democratie van de regio' toch niet helemaal verdiend.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be