![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dewinter beweert geen rekening te houden met de bedreigingen. ,,Maar onlangs kwam er een brief bij de VRT waarin ook mijn kinderen werden betrokken. Dan is het natuurlijk een heel ander verhaal. Zonder het zelf te willen ga je dan toch behoedzamer je standpunten formuleren.'' (PDB)
HN. Die laatste zin geeft toch enige vorm van toegeving aan een persoonsbedreiger. FDW zegt wel niet dat hij zen standpunten zal veranderen of verzachten, maar hij gaat ze 'voorzichtiger' verkopen. Op zich is daar niets verkeerd mee, maar toch kan dit aanleiding geven om hem nog meer te benaderen op een laffe en en onaanvaarbare manier. Of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De rol van de PC in dit verhaal is verpletterend : maar lopen schelden en namen als nazi, fascist enz. gebruiken, zonder ook maar einige zin voor waarheid. De rol van de (linkse) media in dit verhaal is verpletterend : bedreigen van FDW is het vermelden niet waard. Geen enkele afkeuring (op een enkele uitzondering na) voor deze daad. In vgl met vb zaak Remmery. Heb respect voor FDW, zijn manier hoe hij met die scheldpartijen en bedreigingen omgaat. Van één ding ben ik zeker : de partij zal niet zwichten voor al die laffe en smerige daden.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niuet dat ik het er mee eens ben, maar die man heeft ondertussen al genoeg kapot gemaakt. Dus als �*e zelf eens goed gebroken wordt, kan ik daar geen traan om laten. Komt hij daarna nog goed terug (dus niet met: wij zijn slachtoffer van het gerecht[i], want dat is gelul), dan is het misschien het overwegen waard om eens te kijken of hij in de politiek nog iets nuttigs kan bijdragen.. Kom nou! Een racist beschermen omdat hij bedreigd wordt. Met 6 miljoen joden cq doden als voornaamste backup..
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Het gaat over zijn kinderen nu. Heb je de topicstarter niet goed gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De kinderen van FDW mogen dus bedreigd worden omdat er 70 jaar geleden joden slachtoffers waren in Duitsland.
Toch een beetje rare redenering, zei ik heel eufemistisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat De Winter betreft, het was maar een kwestie van tijd. Vroeg of laat zou hij bedreigingen (hebben) ontvangen. Men kan niet jarenlang racistische praat verkopen zonder één of andere idioot op gedachten te brengen. Wie wind zaait, zal storm oogsten.
Wat zijn kinderen betreft, deze hebben helemaal niets te maken met het gedachtengoed van hun vader. Het is dan ook behoorlijk waanzinnig en laf om hen te bedreigen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 maart 2005 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat FDW bedreigd zou worden was te verwachten, wat welniet wegneemt dta het niet kan. Trouwens moesten ide bedreigingen in praktijk omgezet worden dan gaan we hier wat zien za. Laten we hopen dat het vreedzaam blijft...
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 13 maart 2005 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je keurt de dreiging zelf af, maar als men de dreiging daadwerkelijk uitvoert dan dat deert je dan weer niet? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 13 maart 2005 om 23:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet wat ik allemaal denk, of Steve, of zijn communistische vriend Fidel, ook geen lieverdje, ik vind dat gedachtengoed ook eigenlijk maar racistisch en discriminerend. (tegen 't kapitaal en persoonlijk bezit... ) Maar als we Steve zouden bedreigen dan zouden het grote rotzakken zijn die een groot politicus bedreigen, ... Hoe debiel, ... Trouwens wat ik denk, jij denkt of FDW denkt, is onze zaak, en met bedreigen ga je ons niet softer maken hoor. Integendeel dan radicaliseer ik nog wat, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
kwestie de volgende dag op het forum te kunnen zeggen: "Lik op stuk, Mephisto, voor je politieke mening" Hoe laag kan je nog vallen?
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2° Het zal mij een zorg wezen wat jij denkt. 3° Voor de rest ... ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe is het toch mogelijk dat problemen in ons "bedorven" landje,waar alle mensen de buik vol hebben,telkens weer wordt verwezen naar WO2. Hieraan kun je zien hoe de mensen hier lichtzinnig overgaan om hier telkens op terug te keren. Er zijn speciale gelegenheden waar je de slachtoffers kunt herdenken,doe dat daar,en laat de holocaust nu eindelijk rusten!
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 14 maart 2005 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |