![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bertje Second en zijn eega Pola, tot nader order nog steeds het oliedomme vorstenkoppel van den belgiek zijn deze voormiddag op bezoek geweest in de Rodenbachstad. Ze bezochten deze morgen oa het stadhuis en het wielermuseum van Roeselare. Zoals gewoonlijk was er weer vrijwel geen kat te zien van de gewone burgers, die allen op school of op hun werk zijn, of gewoonweg niet geïnteresseerd in dat parasiterend koningskoppel. Wie was er dan wel: de bejaarde Story-lezeressen, wat huisvrouwen die naar de wekelijkse marktdag kwamen, en de zoals steeds en masse opgetrommelde schoolkinderen die er hun veplicht nummertje moesten opvoeren.
Maar er waren natuurlijk ook heel wat militanten van de Vlaamse Beweging. Voorpost had aangekondigd tegen de komst van Bertke Bibber te protesteren, daarin gevolgd door de NSV. Zo'n 40 militanten werden door de massaal aanwezige ordediensten opgepakt. Militanten hadden in naam van de Vlaamse Jongeren Westland heel wat anti-belgische en anti-royalistische affiches geplakt op en rond de markt. Nergens in Vlaanderen, en zeker niet in West-Vlaanderen, kan het belgische vorstenhuis nog komen zonder uitdrukkelijke protesten vanwege Vlaamse nationalisten. Laatst gewijzigd door Guderian : 19 april 2005 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Geen pro-Belgen omdat ze moesten werken, maar wel een bende werkloze flaminganten. 2. De afgang ligt bij de Vlaamskiljons.
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
gij en concluderen hé
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De vlaggendragers van BUB zaten waarschijnlijk te vlaggen bij een wielerwedstrijd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() de scholen en de ouderen van dagen waren weeral opgevorderd
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb zo juist het verslag gezien op WTV,zonder schoolkinderen was er geen 100 man op de markt!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Toch wel veelzeggend dat dit bezoek van dat volksvreemd staatshoofd gepland wordt, net op het moment dat het de wekelijkse markt is, namelijk de dinsdagvoormiddag. 8)
Angst dat er te weinig volk zou zijn misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, opgepakt, Dolfke?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dapper!!!!!
Helden en getal zijn woorden die niet paren. Leeuwen lopen in geen benden.Veel kan zo weinig zijn.Macht van getal is zo vaak waan van macht.... Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed, en één kan dan een leger zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alsof da gebeurt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door snoodaard : 19 april 2005 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, na die vele jaren van onderdrukking van de Vlamingen en de andere Belgen, kan er al eens een reactie komen. Het is te hopen dat het afwerpen van het flamingantische juk verder vreedzaam verloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Bubbers aller landen verenig U...
oeps das al gebeurd.... de Bubclub bestaat al.. en manne al zowat succes bij de kiezingen gekend ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |