![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge kunt ook een stelling huren en een klas uit de basisschool en die kindjes het laten aflikken, maar dat gaan die linkse losers weer een slecht idee vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Betrapt! Dat van die chokolade was natuurlijk maar een dekmantel.. Dat was in werkelijkheid een springstoffabriek,dat komt ook in blokjes ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want geef nu eerlijk toe; wie zou er nu in godsnaam een chocolade-fabriek opblazen??
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet daar heerlijk geroken hebben.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De VB'ers zeggen dat al jaren: "Oppassen voor die choco's"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een bezoek gaande en een klein guilzig vet duitserke is in een vat vol sjoklat gevallen toen hij er van wou proeven, hij werd opgezogen, vertstropte de buizen en den oempa loempa's waren te laat om hem te ontstoppen... Het ventje is ergens terug gevonden in het amazone woud, maar wel in stukken vaneen. Ah, die oempa loempa's waren niet ingeschreven dus dat gaat nog een staartje krijgen. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 maart 2023 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chocolat is racistisch en kolonialistisch.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjakie en de chocoladefabriek
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft dan ook jaren geduurd voor de geur weg was.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja, sommigen leggen met alles de link naar seks. Anderen leggen met alles de link naar eten.
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden natuurlijk kunnen filmpjes linken van ontploffende walvissen...ook bijzonder amusant voor de omstaanders en de buurt....Maar speciaal dat voorvalletje in 2004 (helaas pre-YT) in Taiwan is legendarisch geworden
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 26 maart 2023 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was bij de autopsie van de 2 potvissen in november 1994. DE STANK is onbeschrijfelijk....
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk nog wel wat beter dan een rottende walvis maar voor uw plezier moet ge daar toch ook niet rondlopen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw brein moet toch kompleet weggerot zijn als ge daar 8 uur in moet staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne Rituals binnenstappen bv. De horror. Of ne ICI Paris, nog zoiets. En als dan moeder de vrouw nog eens een fles opendraait, onder uw neus duwt en vraagt: "En deze?" is de catastrofe helemaal compleet. Gewoon voorbij de open deur van zo'n winkels wandelen doet me al kokhalzen. Ga vijf minuten later op een terras nen trappist drinken en ge bent precies nen Yves Saint Laurent aan't binnengieten. En inderdaad: hoe die verkoopsters dat daar 8u volhouden is me een raadsel. Volgens mij rollen die 's avonds eens goed door de mesthoop. Anders krijg je die geuren toch nooit nog uit je neus?
![]() |