![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]. .. > Ik denk dat justitie nog raar opkijkt als zijn bankrekeningnummer publiek > wordt....:)) > (maar iets zegt mij dat het wijs is om eea anoniem/cash te doneren op bank of > postkantoor....voor je het weet maak je deel uit van een krimmenele > organisatie....;(( > > > Telegraaf/donderdag/pag1: > xxxxxxxxxxxxxxxxx > Flitspaalvandaal blaast zichzelf op > > Van onze correspondent > > > VALKENSWAARD, donderdag > Een 23-jarige Eindhovenaar is gisternacht zwaargewond geraakt toen hij > met springstof een flitspaal wilde opblazen in Valkenswaard. > De bom ging te vroeg af waardoor de man ernstig letsel aan gezicht en > handen opliep. De flitspaal bleef intact. > Door de klap vloog bij een woning de ruit eruit. Tevens raakten twee > bomen zwaar beschadigd. De man werd in het ziekenhuis aangehouden. Weet je zeker dat het een Nederlander is? Het lijkt me eerder een Belg. Minx |
![]() |
#2 |
|
![]() "Minx" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]. .. >> Ik denk dat justitie nog raar opkijkt als zijn bankrekeningnummer >> publiek wordt....:)) >> (maar iets zegt mij dat het wijs is om eea anoniem/cash te doneren op >> bank > of >> postkantoor....voor je het weet maak je deel uit van een krimmenele >> organisatie....;(( >> >> >> Telegraaf/donderdag/pag1: >> xxxxxxxxxxxxxxxxx >> Flitspaalvandaal blaast zichzelf op >> >> Van onze correspondent >> >> >> VALKENSWAARD, donderdag >> Een 23-jarige Eindhovenaar is gisternacht zwaargewond geraakt >> toen > hij >> met springstof een flitspaal wilde opblazen in Valkenswaard. >> De bom ging te vroeg af waardoor de man ernstig letsel aan >> gezicht > en >> handen opliep. De flitspaal bleef intact. >> Door de klap vloog bij een woning de ruit eruit. Tevens raakten > twee >> bomen zwaar beschadigd. De man werd in het ziekenhuis aangehouden. > > Weet je zeker dat het een Nederlander is? Het lijkt me eerder een Belg. > > Minx > > > Intra-EU overboekingen kosten niets extra....:)) -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |