![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Alexa, speel mijn trance playlist af, dim het licht tot 40%, warm witte kleur en start de ventilator als het de luchtvochtigheid boven de 65% stijgt.
![]() Hey Alexa, doe de gordijnen toe en schakel de lichten uit. Gordijnen open om 7h en wek me om 7h30 met mijn beast mode playlist. ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestuurd door een mini pc die weinig verbruikt, dag en nacht draait en alle camerabeelden rechtstreeks naar een cloud uploadt.
![]() Verbonden met alle speakers. Speel X af in de keuken en Y af in de woonkamer. Hey Alexa, ik ben een paar uur weg, stuur notificatie naar mijn smartphone als er iemand belt of er beweging in huis is, behalve dat van de katten. Nog coole gadgets: ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Optimus, doe aan patroonherkenning in statistieken en probeer wat algoritmes waarmee je 24/7 tradet op de beurs en cryptomarkt.
![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 25 april 2025 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je kan er vliegen mee executeren of zout mee op uw frieten doen (dat laatste heb ik nog niet geprobeerd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb lang getwijfeld, maar het aantal vliegen hier per jaar is te klein. Heb die advertentie nog op bookmark staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zout op de frietjes knallen werkt, maar is een beetje onhandig.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk die flamethrower van de Boring Company toch efficienter tegen ongedierte is. En ge kunt ineens creme brulee enzo flamberen.
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat spul is ook zeer goed tegen eigen woning.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rubbertjen van het Rode Kruis waarmee ijsblokjes gemaakt kunnen worden voor de pastis.