![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebde schrik dat ie kwaad wordt op ons misschien? En diplomatiek incident !!
Of vinde dat iedere zondag een minister naar ginder gestuurd moet worden om de heilige kommunie te ontvangen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dnze openbare financien kunnen dat immers probleemloos dragen... Wat een linksgelovige minister van mobiliteit daar gaat doen, daar is mijn verstand te klein voor (kan natuurlijk ook nog niet groot zijn). Misschien kunt U dat uitleggen?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of wilt ge hiermee zeggen dat hij zijn geloof links draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Er gaat veel te veel aandacht naar die poppenkast, van mij hadden al onze ministers en zelfs Filip mogen thuis blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Flip mocht gegaan zijn, maar hij mocht niet meer teruggekomen zijn. In de kardinalenclub zou onze Filip nog niet misstaan. En dan waren wij er tenminste van af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk was, m.i. onze vertegenwoordiging veel te groot...
Maar wat had sos Landuyt, Minister van Mobiliteit, daar te zoeken? Vermoedelijk, gezien hij een sos is, zal hij zijn reis wel zelf betaald hebben, zeker!? ![]() Laatst gewijzigd door Chipke : 25 april 2005 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergezeld van onze minister van ontwikkelingssamenwerking.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Misschien was hij daar om te smeken bij de paus om de ongelovigen hier in ons land niet te hard aan te pakken?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien ging hij eens kijken of hij niks kon verkopen in het Vaticaan he. Een paar schoon velgen voor de nieuwe pausmobiel of zo...
Of misschien ging hij kijken of de pausmobiel niet als bedrijfswagen is ingeschreven he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() flip en matil hadden met hun opus dei lidkaart frontstage tickets dus die moesten wel gaan
de rest van die idioten had liever dat belastingsgeld bespaard en BHV besproken ipv nen ouwe zak zijne goude ring te gaan aflekken (hehehehe)
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pausmobiel is dat ook niet een soort SUV ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor velgen zouden er eigenlijk onder die pausmobiel staan, 255 ' op een 21" chrome velg met een gigantisch kruis in, ? De paus had eigenlijk aan dat MTV programma "Pimp my ride" moeten meedoen, ik vraag mij af wat ze van zijne popemobiel hadden gemaakt, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden die van Opus Dei ook geen backstage paskes, en tickets voor de afterparty ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een PUV
Pope Utillity Vechicle... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Geertje zelf geen zin om kardinaal te worden ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het is wel eigenaardig dat onze linkse, uiteraard progressieve, forumgangers zich niet afvragen wat onze minister van molbititeit daar ging doen!
Dienen daar onze belastingen voor? [size=6]WAT HEEFT EEN SOSSENMINISTER VAN MOBILITEIT OP DE INWIJDING VAN DE PAUS TE ZOEKEN?![/size] Laatst gewijzigd door Chipie : 28 april 2005 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hiertegen werd door sommige rechtsen forumgangers reeds geprotesteerd... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 28 april 2005 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Eigenlijk is het belachelijk dat men aanwezig is op zo een inwijding van zo een onozele man!!
Kom nu niet af dat de paus goed is voor de mens!! Die man heeft niets maar dan ook nog niets goed gedaan voor de mensen en zijn voorganger al evenmin De minister zouden nuttiger werk kunnen doen dan aanwezig zijn op een inwijding van de paus! Misschien kunnen ze beter eens naar lourdes gaan op bhv eens te splitsen ![]() Laatst gewijzigd door Gertj3 : 29 april 2005 om 06:35. |
![]() |
![]() |