![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() De paus dankte de moslims en de joden. Hiermee probeert die man, gezien de uitspraken van de leiding van het VB over de Islam, zonder twijfel de vlaamse Kiezer belachelijk te maken. Dit was ook te verwachten van die extreem linkse club waarvan hij de leiding heeft, een club die komt met teksten als de tien geboden en de parabel van de barmachtige Samaritaan.
Dit lijkt wel een samenzwering om het ideeëngoed van het VB, dat een rechtbank zelfs racistisch durfde noemen, niet in gelijke mate aan bod te laten komen als ideeën zoals gelijke rechten en verdraagzaamheid. Van discriminatie gesproken. |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja hij dankte de joden en moslims die voor zijn beterschap gebeden zouden hebben. (ik denk niet dat er veel dat gedaan zullen hebben, ik niet in elk geval) Maarja de paus dacht natuurlijk; 'laat ik vandaag eens lekker de vlamingen belachelijk maken.' ![]() Haha, de grootste bullshit ooit (alhoewel, dat de paus extreem-links zou zijn komt ook al in de buurt ![]() btw: de paus is het in veel opzichten eens met het blok (abortus-homos-...) |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid: ik heb het nu niet over de kondomenhater.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() omg, dit gaat toch wel heel ver hoor: mocht je met een of ander verhaaltje afkomen dat Danneels negatieve uitlatingen doet over het Vlaams Belang zou ik je wel kunnen geloven, maar dat een halfdode paus in Rome die nix met ons land te maken heeft, specifiek zijn pijlen op het VB zou richten vind ik toch een beetje heel ver gezocht hoor..
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was toch wel duidelijk ironisch bedoeld...
Maar zoals je ziet, met het soort reacties dat je hier, op dit forum, dikwijls krijgt, zou je al bijna durven denken dat hij het meent.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 13 maart 2005 om 18:02. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() En de paus is ook bedankt waarschijnlijk.... niet?
#13 |
|
![]() ![]() ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 14 maart 2005 om 00:10. |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat dat stuk vuil van 'n paus zo snel mogelijk crepeert, waarna er een paus uit Zuid-Amerika wordt aangeduid en alle Jan Van Den Berghetypes er niet goed van zijn.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eeelkiejje bottuléjee potifamaah Kort en krachtig ! duidelijk zo ? Kreeg zelfs zo een sms met "zijn" nieuwjaarswensen... geef je gsm nummer en ik stuur het je door !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Hoog tijd om het Vaticaan op te doeken; Ze hebben nu wel lang genoeg alles mogen vergiftigen.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk dat de paus nu ook geestelijk achteruit aan't gaan is
|
![]() |