![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: BUB/NU ? | |||
B.U.B. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
N.U. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 53,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gemerkt dat er 2 (twee!) belgicistische partijen zijn.
Daarom deze vraag: [size=3]Stél[/size] dat u een belgicist was, welke partij zou je dan kiezen: De Belgische Unie of de Nationale Unie ? www.belgischeunie.be www.nationaleunie.be Gewoon uit interesse.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle linksen: stem maar op NU.
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Patriot, ik zou toch effe Hans zijn mening willen, ten slotte bepaalt hij de partijlijn hé. Als ik aan hem zou vragen of de BUB rechts was, zou hij dan bevestigend antwoorden? Zoja, rechtser dan de N.U.? En waarom vermeldt de website dan een "centrum"partij?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() uiteraard gestemd voor de NU..... Vlaams Nationale Unie.......
BUB is zo'n bekakt clubje waar toch niemand voor stemt.... behalve hun 3 eigen leden....
#5 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De ene is een verzameling malloten van het zuiverste water met de oppermalloot als voorzitter, de anderen zijn een mislukt projectje van een politieke clown (Boonen) die wat in de marge rommelen tot iemand er definitief het licht komt uitdoen.
Was ik belgicist, ik zou depressief worden bij het invullen van mijn stembrief. Laatst gewijzigd door zorroaster : 6 mei 2005 om 23:20. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik ben Belgicist én momenteel voorzitter van de Nationale Unie.
De reden waarom de Belgicisten beter voor ons kiezen ipv. voor de BUB is dat wij wél durven zeggen wat de problemen zijn. Wij durven zeggen dat er een immigratieprobleem in België is, dat dringende aandacht verdient! Tevens is er een veiligheidsprobleem dat dringende aandacht verdient! Zwijgen we dan nog over economische en sociale problemen... Politiek moet de zaken bij naam benoemen, niet zich verhullen in één-thema's... Politiek is bestemd voor de burger, de burger niet voor de politiek. D�*t is de les die de BUB nog lang niet geleerd heeft. Daarom stemt de Belgicist "Nationale Unie", ongeacht wie er aan het roer staat!!!! |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Op dit moment vind ik me in geen van beiden terug, maar ik denk dat enkel de BUB opkomt bij ons dus keuze snel gemaakt
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Je moet maar belgicist zijn. De ene dag verklaart gekke Hans, voorzitter van de BUB, dat Vlaams-nationalisme iets typisch is voor egoïstische rechtsen. Twee dagen later stelt gekke Bob, ook van de BUB, dat de "linksen" arm in arm met de Vlaams-nationalisten "oorlog voeren tegen het belgische volk"...
Als rechtse ben je dus een Vlaams-nationalist, al linkse ook. Hoe ziet de gemiddelde BUB-kiezer er dan wel uit? |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vivant ligt mij persoonlijk meer, maar die zitten nu samen met de liberalen en dat steekt tegen. Die zijn juist niet Belgicistisch genoeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij durven zeggen dat er een immigratieprobleem in België is, dat dringende aandacht verdient! Tevens is er een veiligheidsprobleem dat dringende aandacht verdient! Laatst gewijzigd door daiwa : 7 mei 2005 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als ik moet kiezen tussen beiden, kies ik voor de NU gewoon omdat ze rechtser zijn en het migrantenprobleem erkennen, hetgeen je nooit hoort bij de BUB. Bijgevolg vind ik de vele aanvallen van BUB'ers naar alles wat te Vlaamsgezind is, storend.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Anders keuze genoeg, hoor: sossen, vld, tsjeven en als klap op de vuurpijl: n-va.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Deze mensen hier gaan enkel af op wat ze op dit forum lezen, en aangezien hier niet meer gediscussieerd wordt, is dat maar triestig.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() BUB of NU.... Wat moet het leven hard zijn voor een belgicist.... enkel keuze tussen deze 2 microverschijnselen.....
Laatst gewijzigd door Zeno! : 7 mei 2005 om 09:51. |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we officieel een centrum-partij zijn.
|
![]() |