![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ludieke anarchist Jan Bucquoy testte de humor en de tolerantie van het establishment en deed een paar verrassende ontdekkingen. Foto's, films en info op volgende url : ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 mei 2005 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geniaal, volgend jaar doe ik mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die mens is zo zot als een achterdeur. Nuja, wel grappige televisie. Waarvoor dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Onnozelaars van het establishment: ik zou veel liever hebben dat ze het spelletje van Bucquoy meespelen: ttz afvoeren, een paar jaar bij wijze van grap in voorhechtenis en dan (om te lachen uiteraard) de mediatieke kogel (een executie met waterpistolen bijvoorbeeld). Kwestie van op het niveau Bucquoy te blijven kunnen ze er een paar jankscenes van blote (en extreem lelijke) madammen aan zijn excecutiePAAL aan toevoegen. Gouden palm materiaal?
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() jan is een kolderheld
jammer dat hij de vorige interne voorzitters verkiezingen van spirit niet heeft gewonnen ipv dat kalf dat nu de plak zwaait
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2005 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men weet dat die Jan Bucquoy grote vriend van die onnozele "taart-liefhebber" Noël Godin is, heeft men onmiddellijk begrepen hoe weinig interessant die man is.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ik vraag me af hoe interessant en hoe 8) mensen zijn als ze totaal geen gevoel voor humor hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2005 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ongetwijfeld zal die Godin wel eens het aangedurfd hebben om een Franstalige te kakken te zetten waardoor hij voorgoed in jouw verzuurde ban geslagen is. Laatst gewijzigd door Meia noite : 22 mei 2005 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik heb je betrapt op een dt-fout.
Het is aangedurfd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kan je dat bewijzen met een screenshot dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Jan is idd bezield
het is de roep om de vrijheid Een geestelijk gestoorde minderheid van de mensheid heeft niet het recht om de meerderheid te terroriseren en uit te buiten. Het moet gedaan zijn met het lijfeigenschap. Mensen moeten vrij geboren worden en niet schatplichtig aan een handjevol psychopathen die denken dat ze de wereld mogen monopoliseren. Jan is een échte liberaal !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2005 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad moet de overheid soms mensen beschermen tegen zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangezien zijn camping Cosmos gesloten werd wou hij een laatste poging ondernemen en eens bij de Koning geraken ! ook dat lukte hem niet...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat het meer zegt over de belachelijkheid van de Belgische staatsveiligheid dan over Jan. Moet er ondertussen nog altijd mee lachen dat ze ons eind maart, hier in Veurne, 120 km achtervolgd hebben richting Mons; Een groep jongeren uit het jeugdhuis die op weg waren naar een actie van burgerlijke ongehoorzaamheid (bomspotting). Belachelijk gewoonweg... Als je dan zag dat de politie in Mons met 20 keer meer was dan de vreedzame actievoerders.