![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=2][size=6]Cd-roms Zandvoort - Brief aan Minister Onkelinx[/size]
[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlies jij eigenlijk niet ongelofelijk veel tijd met dat hier allemaal te posten?
Wat ga je doen als je collega toch schuldig wordt bevonden? Ons ook een volledig relaas geven van de feiten of ga je dan spontaan met de noorderzon verdwijnen?
![]() |
#3 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2005 om 13:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Niemand verplicht hem om in hongerstaking te gaan. Hongerstaking is in mijn ogen een vorm van chantage en ikzelf zou daar nooit op ingaan.
2. Men is bezig met het onderzoek, het is dus absoluut niet zeker of de man dan wel schuldig/onschuldig is. 3. Men zet niet zomaar iemand vast voor de lol. Als men achter de tralies zit, is daar altijd een reden voor.
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() @Werkgroep Morkhoven.
Wat ik niet snap is dat jullie in dat geval CD roms aanmaken met foto's. URL's volstaan toch zeker . Bij justitie hebben ze ook internet toegang hoor. het is trouwens naïef om dit zomaar aan te kaarten want wat kan België doen als de server in landen staat waar de wet nog niet aangepast is inzake computer criminaliteit in alle aspecten...maar in dit geval kindermisbruik? Rusland bvb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voorhechtenis wordt veel meer toegepast dan nodig. En eigenlijk zeer regelmatig op onwettige basis, maar enkel uit maatschappelijke druk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar ze houden de persoon in kwestie nu toch al een tijdje vast...
Er zal toch wel iets in het dossier zitten waardoor hij niet vrij kan komen.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() ik geloof dat ik vandaag gehoord heb dat hij vrijgekomen is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|