![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De laatste jaren is er een gunstige evolutie aan de gang dat ik steeds meer collega's van vreemde origine zie opduiken.
Wat vooral opvalt bij deze groep is dat het bijna exclusief vrouwen zijn. Het moet gezegd, er worden enkel hogergestudeerden aangeworven. Hoe komt dit eigenlijk ? Is het door de macho-cultuur dat de mannen hun eigen toekomst hypothekeren omdat ze het nogal altijd stoer vinden om hun school stop te zetten of is bvb. de moslima intellectueel superieur aan de mannelijke moslim ? Wie kan een sluitend antwoord geven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Normale zaak,de mannen hebben geen tijd voor werken,die slurpen muntthee,je moet op de zenders eens goed kijken,zijn altijd hun vrouwen die werken,in Congo is het ook zo,madam werkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nu eenmaal sprake van een "cultuur" waarbij de vrouwelijke helft van de bevolking zowat al het werk moet doen(van aan de waterput tot in het kraambed),en een bijna ingebakken neiging bij de mannelijke helft tot het verhandelen,het marchanderen van dingen,niet het aanmaken ervan...... Generaties zal het kosten om dit er uit te halen...... Dat is bij ons,in de jager-verzamelaar tijd waarschijnlijk ook nog zo geweest...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hooggestudeerde moslima's.. Zijn dat niet die volledig verpakte kwezels, die associaal afgezonderd in het verste hoekje van de refter van de universiteit braafjes in hun cursus staren?
En weigeren het verplichte studentennat, namelijk Bier, tot zich te nuttigen..? Zo'n evolutie kan men natuurlijk enkel toejuichen.. ![]() Men zou zich beter de vraag stellen hoe het komt dat er amper, tot geen, seculiere meisjes van die origine de weg naar de hooggeschooldheid vind ipv zich te verheugen over het feit dat extreem-devote wichten de intellectuele toplaag van hun migrantengemeenschap aan het vormen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. De poëtische scène die ik beschreef heb ik niet gehaald van VB-gazettekes of andere prullaria, maar door het zelf mee te maken. Meermaals. 3. U vindt het dus een positieve evolutie dat wanneer een allochtoon van islamitischen huize gaat studeren, enkel radicaler in zijn geloof wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
2. Bent u getrouwd met een moslima ? 3. Zeer snelle analyse van mijn ideeën. Mijn enige idee dat in deze topic in mijn hoofd kwam was dat u geen respect toont voor vrouwen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jampie : 8 juli 2005 om 20:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Jip, en je vergeet erbij te zeggen, die niet spreken met blanken.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het wereldwijd dezelfde onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat ik mij dan afvraag is hoe het komt dat men de zogezegde progressieve, liberale allochtonen van islamitische afkomst amper tegenkomt op universiteiten? De onzin van deze vraag zie ik eerlijk gezegd niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb er hoegenaamd geen bezwaar tegen dat dit "toucheren" letterlijk gebeurt en ontaardt in hardhandige en vernietigende gevechten, daar zijn oerdommerikken goed in - als er maar geen onschuldige slachtoffers vallen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 juli 2005 om 00:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om terug naar het onderwerp te gaan: "Dat zouden wij misschien ook beter doen, onze vrouwen laten werken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
GrtZ, Maximus |
|
![]() |