![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het vlaams belang heeft ook goede voorstellen de partij wil namelijk dat 11 juli een betaalde feestdag word en daar kan ik ze alleen maar in steunen!!8)
Ik ben van mening dat men de voorstellen die vlaams belang doet niet altijd moet gaan afbreken omdat ze rechts zijn of extreem rechts dat moet je maar zelf uitmaken!! Volgens mij zitten er wel bekwame mandatrissen in het vlaams belang alleen kan ik mij niet altijd vinden in hun standpunten maar ik vind dat men moet ophouden met iedereen op het zelfde hoopje te gooien! Ik ga hier nu ook niet vlaams belang opvrijen want ze hebben ook punten waar ik ze niet kan in volgen hopelijk komt die 11 juli er ooit door ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja Gert, dan ben je niet PC en moet er een cordon rond je gelegd worden !
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is dat het doordachte beleid van het VB? Nog een betaalde feestdag bij terwijl er nu al stemmen opgaan om er een of meerdere af te schaffen? En is dat het prototype van de goede ideëen van het Blok?
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waar gaat het VB dat geld halen om van 11 juli een betaalde feestdag te maken ?
Ahja, de Walen. Hun oneindige bron van geld en de oplossing van alle problemen. Ik zou juist in Belgie een stuk minder betaalde feestdagen laten zijn. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zolang België bestaat zal er daar geen sprake van zijn. Bovendien: zo'n militaire parade en nationale feestdag: vinden jullie dat niet een oudbollig overblijfsel van een doorleefde Belgische staat?
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou niet slecht zijn voor onze economie. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
we weten wel dat groen! tegen die kleingeestige nationale feestdagen is, zij geven de vrije dagen liever aan de moslims. die hebben alle weken wel iets te vieren en we kunnen die mensen dat toch moeilijk onmogelijk maken door hen te laten gaan werken.
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
dus een bedrijf kan op zo'n dag de helft van z'n personeel verliezen? en op een andere dag de andere helft? de bedrijven zullen het graag horen...
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat de mensen vrij kiezen tot welke gemeenschap te behoren of zelfs met welke gemeenschap ze willen meevieren, breng zodoende die feestdag dichter bij de leefwereld van de burger. zo komt er geen feestdag bij, is er geen probleem in Brussel (iedereen is Franstalig of Nederlandstalig en de bilinguisten kunnne afwisselen naar goeddunken) |
|
![]() |