![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Feiten zijn feiten, daar kun je niet om heen. Natuurlijk is er ook vlaams en europees holigan-geweld. Daarvoor EVEN HARD optreden. Voetbal is een sport, geen partijtje knokken/beroven.
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() "Wat waren de oorzaken van het gedrag van die jongeren?"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord met Sam. Ongeacht wie het zijn: hooliganisme moet overal even hard bestreden worden. Aan de andere kant ben ik niet akkoord met het 'rode gedoe' van Sam. Dat zoiets niet in het nieuws komt, vind ik maar terecht. Er zijn belangrijker dingen dan wat met stoeltjes gooien op een WK voor -20-jarigen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Nick_ : 1 juli 2005 om 08:07. Reden: typfout |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Als ik me niet vergis is bestaat daarover zelfs een vrt-nota die zegt dat er niet telkens moet worden aandacht gegeven aanvoetbalgeweld, want dat is net wat dat krapuul wil. Je kan anders een hooligan-tv-station oprichten, elk weekend, beelden genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() sam, wat heeft dit in godsnaam met internationale politiek te maken ?