![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een onderzoeker ofzo die in de naam van de wetenschap wil onderzoeken of er werkelijk op zo'n grote schaal joden zijn vergast tijdens het Nazi regime of die de dodenbalans onder deze joden wil uitpluizen of het wel werkelijk 6 miljoen waren geweest. Waarom krijgen deze mensen zware straffen wat is er mis van de geschiedenis eens uit een andere bril te bekijken.Er is niks mis met je vragen af te stellen over wat er gebeurd is met heel die jodenvervolging.We leven toch in een land waar iedereen mag denken wat hij wilt dacht ik toch?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En?
Waarover gingen die 'ontdekkingen en syntheses'? Over eventuele vergissingen omtrent welbepaalde, vastgelegde aantallen?
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Omtrent geschiedenisliteratuur geschreven door geschiedkundigen (ik zet dat er maar voor alle zekerheid bij, want blijkbaar zijn al die boeken volgens jou door kiekens geschreven) heb ik een interessante link voor je: Boeken en AV ---> meer dan honderd titels: http://www.verzet.org/content/blogcategory/0/69/ Het kan natuurlijk ook zijn dat je weigert te geloven wat er allemaal gebeurd is. Maar geschiedenis is helemaal niet een zaak van geloven maar van feiten.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Je zal mij niet horen zeggen dat er geen joden zijn vergast maar ik vind wel dat mensen die daar anders over denken dat ook mogen doen. Ik heb al genoeg boeken gelezen over de jodenvervolging ik weet wat er allemaal gebeurd is maar waarom zou iedereen daar hetzelfde over moeten denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
V-men heeft hier overschot van gelijk, het gaat hier niet meer over het ontkennen van de holocaust maar over het recht op "dom zijn". Als er zijn die willen denken dat dat allemaal niet waar is, laat hen dan. De betutteling gaat immers al ver genoeg. Er zijn er zoveel die in god geloven, anderen dan weer niet. En in naam van god zijn er ook al veel misdaden gepleegd met meer slachtoffers dan WO 2. Dus blijf ik het recht opeisen Niet te geloven dat god de wereld heeft geschapen ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, hier komm't dan: "Ik, thePiano uit Antwerpen, de dato 1 sep '05, verleen hiermede V-man het absolute recht om dom te zijn en dat eeuwig te blijven." Ge merkt het al, ik ben nog zo gene slechte. Als V-man dat wenst zal ik hem graag het diploma achterna zenden. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het recht dom zijn gaan we weer met verwijten gooien want dat doen die linkse mietjes toch zo graag. Nogmaals IK geloof wel wat er is gebeurd met de joden maar waarom mogen andere mensen daar niet in anders over denken??? Piano lees eerst tegoei mijn bericht zie je daar staan dat IK dat ellemaal ontken? Nee dat zie je nergens niet staan dus als ge nog wat wil verwijten stuur maar naar mijn privee box nu maak je je weer belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee jong, van mij moet je hier géén sympathie verwachten. Of het nu 3, 5 of 6.000.000 joden waren speelt toch géén rol? Is het nog niet erg genoeg dat dit alles is kunnen gebeuren? Maar ik vind wel dat er aan door moslims, communistische dictators,... gepleegde genocides best ook wat méér aandacht mag besteed worden! Maar dat ligt links nogal gevoelig mijn gedacht!
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Hadden de Russen na de oorlog ook geen kampen (goelag) hoeveel duizenden Duitsers zijn er nooit niet terug gekeerd. Ja daar hoor je inderdaad niks van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net dat dat ze bedoelen hé Piano, waarom mag er geen andere kijk / bllik worden geworpen op dat onderwerp. Alleen het onderwerp verbieden, laat al bij sommigen de sugestie wekken dat er iets te verbergen is. (Niet dat ik zeg dat het niet allemaal waar is, het is trouwens de grootste "vergissing" van het nazisme geweest, die praktijken uit te voeren. ) Ik persoonlijk ga ervan uit, dat elke theorie, als je die hebt, over het onderwerp, als je die kan bewijzen, bespreekbaar moet zijn. Maar als we over aantalen gaan discusieren, 5000 000 of 6000000, dat vind ik persoonlijk er een beetje, over, zelf al hadden ze er maar 100 op hun geweten, dan was dat nog altijd een ernstige schending van de mensenrechten, De aantalen, zijn enkel belangrijk als je de ene genocide met de andere wil vergelijken, een genocide blijft immers een genocide, wat ook de aantallen mogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind toch da ge da op zo schoon diploma papier moet doen hoor Piano, met een lintje erbij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Gelieve er rekening mee te houden dat het bij wet verboden is om de officiële cijfers van de holocaust schromelijk te minimaliseren of de holocaust te ontkennen. Ook het verspreiden van negationistische of revisionistische teksten of links mogen we niet toestaan. Wie zich in de discussie hieraan schuldig maakt, verliest het recht op de toegang tot dit forum voor zolang de moderatie het nodig acht. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men mag vooral niet weten of onderzoeken dat de nazi's eerder links-nationalen waren, men moet en zal verplicht vasthouden aan de feiten gelijk ze de linkse ideologie het beste uitkomen natuurlijk; desnoods door ze in wetten te gieten en er strenge straffen op te plakken. ![]()
![]() |