![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De jaarlijkse Vlaamse politiek getinte sportmanifestatie 'De Gordel' is opnieuw, en zelfs nog meer dan de voorbije jaren, ontsiert door crapuleus gedrag vanwege Franstaligen die op diverse plaatsen spijkers op de openbare wegen gooiden en richtingaanwijzende bordjes hebben weggenomen of verplaatst. Meer dan 100000 Vlamingen namen dit jaar deel ana de Gordel, het is in het 25-jarig bestaan van De Gordel opnieuw een topjaar geweest qua opkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nu is het wachten op een bub er die dit komt goedpraten en de gordel een gore vlaams nationale provocatie gaat noemen
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dat is al lang gebeurd in het forum Binnenland en n atuurlijk van .... un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gebeurd ieder jaar opnieuw. En anciaux wil de Gordel door Brussel trekken...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De geschiedenis......... herhaalt zich.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() In Ruanda of een van die landen gebeurde ook zoiets.
De minderheid die de meerderheid pestte en domineerde (hutu's en tutsis -vraag me niet hoe het juist zat- ) en zie wat ervan gekomen is. Dit is misschien een beetje cru, maar je weet wat ik bedoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier zijn we beschaafder......... geen machetten en messen om op elkaar in te hakken........ Hier doen we het met.......... spijkers! ![]() ![]() Jongens toch, wat een klucht.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te verwonderen dan ook dat u uitgescholden wordt... Ik dacht dat u toch wel slimmer was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Dan achteraf niet komen zagen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze opsluiten, meneer! ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() En wordt over dit bedrag bericht op het Franstalige nieuws? Natuurlijk niet. Wat vertelt men dan wel op RTL: dat een "nationalist" stickers met een Vlaamse leeuw uitdeelde.
En dan drie mensen aan 't woord laten die zeggen dat de Gordel voor hun louter sportief is. Conclusie van de RTL: Vlamingen beschouwen de Gordel niet langer als een politieke manifestatie... Faut le faire... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van mij mag iedereen zich outen als "Vlaming" en als men daar de behoefte toe voelt om dat op 21 juli te doen, zal ik daar eerder eens goed mee lachen. 8)
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Had je iets anders verwacht misschien?
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Nou mag men nog zo vaak zeggen dat dat hun manier is om te supporteren voor de voorbij-fietsers.. T'is de toon die me niet aanstaat ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |