![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wat vind jij? | |||
Ik betaal liever ergens anders dan gratis naar de kinepolis (of metropolis) te gaan |
![]() ![]() ![]() |
8 | 24,24% |
Ik haat kinepolis maar ik heb geen andere opties |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
kinepolis is mijn favoriete bioscoop |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Het kan mij niet schelen/ ik ga nooit naar de cinema |
![]() ![]() ![]() |
20 | 60,61% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Er zou naar het schijnt een anti-kinepolis haatgroep zijn met al 1500 leden, met als argumenten o.a.
-vaste plaatsen -een pauze in de film -dure popcorn etc -'dure' toiletten (Ik zou hier nog aan willen toevoegen dat kinepolis enkel de grote commerciële blokbusters speelt en kleinere kwaliteitsfilms altijd links laat liggen. Bovendien duurt de reclame voor de film begint ook erg lang en zijn de ticketjes duur.) Ik vind hun website echter nergens. Iemand? Laatst gewijzigd door morgen : 15 november 2008 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Facebook.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() zitten op Facebook
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu toch gek... De ene keer zeggen de mensen dat ze toch zelf kiezen wat ze doen en wat ze willen. En de andere keer doen ze alsof ze slachtoffer zijn van wat aangeboden wordt...
Niemand verplicht iemand om naar Kinepolis te gaan... toch?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In wezen zouden de mensen willen dat alle lonen en prijzen zouden verlagen = een uitweg uit de crisis = de betekenis van "recessie".. Recessie is geen slecht nieuws = de lang verwachte hoop op een betere wereld...
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maandag nog op Metropolis geweest, niks op aan te merken eigenlijk ...
![]()
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Oostende komt het nieuwe Kinépolis-complex niet echt van de grond. De mensen blijven gaan naar cinéma Rialto in de binnenstad, een begrip in Oostende en met lagere inkomprijzen (5,50 euro tov minimaal 7,50 euro in Kinepolis).
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 november 2008 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tja... ga eens naar een groot concert en bestel je daar een broodje of andere snack... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geef toe... Terminator-films en zo kan je evengoed op een nu al 12 jaar oude Sony Trinitron met surround effect bekijken. Voor de LOTR films en zo is dat wat anders, gezien het technische vernuft dat erachter steekt. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, sedert vorig jaar, geloof ik. Je kunt wel zelf kiezen waar je wilt zitten, dus hoe vroeger je je ticket koopt, hoe meer keuze op een goede plaats je hebt. Als je dus echt een mooie plaats wilt, doe je er dan ook het best aan je ticket vooraf online aan te kopen (met kredietkaart).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() UGC Antwerpen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze werken zelfs met vrijwilligers ipv werknemers om het draaiende te houden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien ikzelf,om door anderen hier genoemde redenen ook vond dat de prijs/kwaliteitsverhouding van het "filmgaan bij Kinepolis" niet meer klopte blijf ik er eenvoudig weg.... Geen "zelfhulpgroep" of "haatgroep" nodig ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2008 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Kinepolis haat ik niet zo, hoewel zo'n betalende wc een rotstreek is in mijn ogen.
Maar ik ben gewoon geen cinemafan ![]() - ik kies zelf de film die ik wil, ook al is het ouwe obscure sovjetfilm of zo - ik eet goedkopere snacks en hoef niet die van honderden anderen te ruiken - ik kan gratis naar het toilet wanneer ik dat wil - ik mag hem zo vaak bekijken als ik wil -...
![]() |
#17 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik enkel het bedrijf zag met de naam van veraf dacht ik dat het om een discotheek/party-tent ging. ![]() Kinepolis, daar heb ik niets voor en niets tegen. Het eten is er inderdaad wel duur. En gewoon samen thuis een filmpje kijken is meestal een pak leuker. Zeker als het in goed gezelschap is. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 november 2008 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |