![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De EK-kwalificatiewedstrijd Andorra-belgique zal niet worden uitgezonden door een belgische tv-zender! De Rode Duivels-pottenstampers zijn het blijkbaar niet weer waard nog bekeken te worden. Begrijpelijk ook, een kunstmatig land kan immers geen geestdrift opwekken bij het publiek. Bij de vorige wedstrijd (de nederlaag tegen de Bulgaren) was er bijzonder weinig publiek naar het Heyzel-stadion afgezakt, wat kritiek oogstte bij bondsvoorzitter Peeters.
![]() Bondsvoorzitter Jan Peeters uitte vandaag zijn ongenoegen over het afspringen van de onderhandelingen tussen de zenders en de eigenaars van de tv-rechten voor de wedstrijd Andorra-belgique. "De KBVB stelt zich openlijk vragen over de huidige gang van zaken bij de onderhandelingen rond de tv-rechten en zal zich beraden over de toekomst", aldus de bondsvoorzitter. Verder benadrukte de KBVB dat ze geen betrokken partij was in de recente onderhandelingen. De tv-rechten werden gekocht door het Zwitserse agentschap SportFive, dat op haar beurt de rechten probeerde te verkopen aan de belgische zenders. HAHAHAHAhahahaha... ![]() ![]() ![]() Meer dan tijd voor een eigen Vlaams nationaal elftal en een eigen Vlaamse voetbalbond! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAT is dat nu voor zever.
Wat heeft het mislukken van onderhandelingen over tv-rechten in godsnaam te maken met de zogezegde "teloorgang" van België? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Net goed. Die tricolore orgie gaat weer niet door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik ken geen bal van voetbal, maar ik deel je leedvermaak.
Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke afdeling gaan die potten breken? Wedden dat die cinéma jaarlijks veel meer kost dan onze goede koning met heel zijn familie op een gans leven, verteert?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De rode duivels hebben met een overweldigende o-1 gewonnen van voetballand Andorra.
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puike prestatie. De eerste driepunter is binnen. Ik stop mijn tricolore banier alvast in de was om te vlaggen tijdens het volgende Europese kampioenschap!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat Rode Duivels!
Vive les Diables Rouges! Vive la Belgique! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik, als gewone leerling, en later als gewone bediende/arbeider ga nooit zoveel verdienen en als die spreken over sponsering dan vragen ze maar 1 miljard! Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er hier nog aanhangers van dergelijke opinies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aangezien u een heel veranderlijk karakter hebt ( toch zo op het forum ) en bepaalde dingen zegt die ik niet goed keur, beland U in het bakje: " die geef ik geen gelijk principe ![]() Thomas |
||
![]() |
![]() |