![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de creaturen op de onderstaande foto angstaanjagende monsters? | |||
Ja ik vind ze verschrikkelijk |
![]() ![]() ![]() |
13 | 43,33% |
nee het zijn gewone mensen zoals jij en ik |
![]() ![]() ![]() |
17 | 56,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Staatssecretaris
|
![]() ![]() [size=6]Angstaanjagende Monsters[/size] Zo noem ik bovenstaande creaturen. Waarom is het zo moeilijk voor links om toe te geven dat dat inderdaad monsters zijn? Voor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 25 september 2005 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ontmenselijken van de andere is altijd een gevaarlijke stap...
Dus neen, voor mij zijn het geen monsters, maar mensen die een gevaarlijke ideologie aanhangen.
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij toch? Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dat zijn gewoon mensen, volledig al dan niet dwangmatig extreem religieuz geindoctrineerd.
![]() |
#7 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb [size=3]pas[/size] nog in de [size=3]Ravensteingalerie in Brussel[/size] zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende zwarte vodden om.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 25 september 2005 om 16:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wreker,als ze u vanaf u geboorte zo een muts opzetten en af en toe een klets rond u oren verkopen,dan wist je ook niet beter.
De echte monsters zijn die dan ook die de mensen tot zulke zaken verplichten!
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() je moet die mensen geen monsters noemen, wreker.
dat zijn ze bijlange niet. je kan beter even hun sluier oplichten en ze in de ogen kijken en zeggen: 'nee hoor, islam will never dominate the world'. wie van de VB'ertjes zou dat durven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind het erg dat die mensen zulke gedachten hebben maar ze weten niet beter en hun achterlijke onwetendheid moet je hun vergeven.
Maar bij alle religies heb je zo van die achterlijke onwetende gelovigen en deze zijn evenerg als die dolgekke fanatieke moslims. Maar anderzijds ken ik ook genoeg moslims die een perfecte balans hebben met hun geloofsovertuigingen en onze westerse waarden. Dus ik zou ze zeker niet allemaal over 1 kam scheren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zulks is menselijk.
"Noem jij dat mensen?" Doe ni zo belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je valt best wel in herhaling trouwens, of ligt dat aan mij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik een vlammenwerper in mijn buurt had, ik zou geen moment aarzelen om die ineens weg te fakkelen, zo akelig is dat om zien. Erger dan ratten of wormen die op een stront zitten te krioelen vind ik dat om naar te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wil over die vogelmaskers nog wel uitleg geven, voor wie niet weet wat dat is. |
|
![]() |
![]() |