![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voila sé is het fotoke dat ik recent kreeg toegestuurd en wat de eerste momenten weergeeft bij de zuid-koreaanse hulpinstanties die me destijds opvingen - in dit geval een kinderziekenhuis, want ik belandde pas nadien in een weeshuis, maar dat terzijde - zoals men kan zien verkeerde ik in niet al te goede toestand, en ik vraag me eigenlijk serieus af hoe men überhaupt een klein kind zo kan laten verkommeren, moeten heel barre omstandigheden geweest zijn, niet dat ik er geen weet van had aangezien ik onder de schurt zat met diverse oorontstekingen en nog een ander aantal onaangename zaken zoals jullie kunnen afleiden aan de hand vd huidaandoeningen op m'n kin ed...
![]() yes, the vision of it all continues to haunt me, especially since it reminds me of an existence i can barely phantom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bembem sad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al weet van wie je ouders waren ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal ik wellicht nooit te weten komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gemeen kunnen zijn en er de bedenking bij maken: "Is dat niet het best voor de natuurlijke moeder en vader?"
Maar ik ben niet gemeen. Wel recht door zee. Wat niks veranderd aan de vraag ten andere. Oh, in dit geval is het dan de persoonlijke interpretatie van bembem dat deze uitspraak eerlijk en/of gemeen maakt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2018 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yes maddox i am very sad, these days i sleep a lot, too much even, and i dream about my kr parents
![]() ![]() yes it makes me sad |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() one day i shall go and dye in korea, yes one day
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 maart 2018 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Alles ok bb?
![]() PS je had wel es wat kunnen lachen voor de foto he. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat staat er op het papier?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, u hoeft het hier niet allemaal op te schrijven, 't zijn onze zaken natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Bembem haar ouders hebben haar misschien weggeven om een betere toekomst voor haar mogelijk te maken. Als ze haar ouders nu zou tegenkomen en ze meldt dat ze OCMW geval is, levend in een kruipkot, zonder job, zonder vent, zonder kinderen, zonder vrienden, zonder geld....dan gaan die ook denken: shit, gefaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Mooie spleetoogjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was wel goed, veel tranen gelaten. Maar het was hard aan het regenen, dus niemand heeft er iets van gemerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeiend verhaal. Alsof niemand anders ooit verdrietig is. Het is goed dat iemand je er elke keer op wijst dat je verdrietig bent en dat dat allemaal niet nodig is. Over een maand ben je die zever weer vergeten.
Ups and downs; zo is het leven nu éénmaal. Vlucht niet van de downs. ^^
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Hard werken en belastingen betalen om vervangen te worden door hajis, bijvoorbeeld. Gelijk gij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, veel mensen willen je dood of geven geen zak om je. Dat is de realiteit. Ik kijk niet meer naar "God" of de regering. Het enige dat ik vraag is een beetje genade voor mijn ziel als ik doodga. Een beetje berusting komt wel met de jaren.