![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je mag antwoorden hoe je wil, je hoeft zelfs niet te antwoorden op alles.
Je mag er ook 1 vraag uit kiezen... succes!!! 1. Kunnen trouwe rasechte blokleden de evolutie van het Vlaamsblok wel apprecieren? Is het geen verraad tav het oorspronkelijke zeventigpuntenplan. 2. Willen rasechte blokkers terug naar dat oorspronkelijke zeventigpuntenprogramma of vinden jullie de 'bijna-ontkenning' ervan nu interessant als electoraal opportunisme? 3. Wat vind je er eigenlijk van dat deze partij bijna alle maatschappelijke problemen aan nieuwkomers wijdt die hier pas zijn? 4. Hoe denkt u over de electoraal opportune entnazifizierung van het blok naar buiten toe? 5. Wat vindt u van het langzaam merkbaar winnen van mensen voor een semi-dictatoriale democratie? Een goed alternatief voor het 'ineffectieve en te softe' huidige democratisch model? 6. In welke mate vindt je de onvlaamse roets (collaboratieverleden) van het blok erg? Vindt je het niet erg dat ze daarmee onze vaandels besmeuren, doordat hun geschiedenis anti-Vlaams was of ben je daarin ook eerder een opportunist? 7. Hoe denkt u over de holocaust Denkt ELK rasecht bloklid er ook zo over dat deze verzonnen is door joden, of zijn er mensen deze algemene aanname onder blokmandatarissen niet delen? 8. Wat vindt u ervan dat men zich overfocusd op problemen van een minderheidsgroep (nieuwkomers, die in een maatschappelijk zwakke positie staan)? Nochmaals hoe hoeft niet elke vraag te beantwoorden. U mag ook gewoon kritiek uiten. Succes
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt gelijk, ik verbeter het
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U ervaart democratie dus als tirannie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() denk je dat je intellectueel overkomt met die vragen, stel ze aan de negertjes van malawi !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ja man, de meesten hier op dit forum zijn echt wel totaal geobsedeerd door het Blok. De fanatieke volgelingen tegenover de fanatieke haters.
Hoe bizar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel Patjakker, ik haat het blok niet, hoor! Ik heb er enkel ernstige vragen bij. Nu ik er nog op reageren kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wordt het Blok hier altijd weer bij gesleurd? De ware idioot is degene die de denkt dat de 'volksvertegenwoordiging' borg staat voor 'de goeie' beslissingen. Of weet jij waarom wij precies een reflecterende nummerplaat voor de voorkant van onze auto moesten kopen? Wat er met de nieuwe kieswet beoogd werd?
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meeheulen met een agressieve bezetter van je vaderland, zij het België, zij het Vlaanderen is geen rechtvaardiging voor de strijd. Het doel heiligt niet altijd de middelen. Dat je er wordt op afgerekent n�* afloop van de vijandigheden is dan ook vrij logisch. (de repressie) Dat dit uit de hand gelopen is is echter wel beschamend voor BEIDE partijen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sewes zijn het nog degene die niet collaboreerden die hier de slechten waren...Collaboratie is gewoon simpel uitgedrukt het wisselen van kant, en dat is niet om de vlamingen te dienen maar wel uit eigenbelang...dat ze dan achteraf de verkeerde kant hebben gekozen is hun eigen fout !! En draai of keer dat hoe ge wilt...maar ik zie niet in wat dat de vlamingen heeft geholpen hoor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus schreef
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeilijk woord Paulus! Moeilijk woord.
|
![]() |
![]() |