![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt mij eerder de realiteit. Was het Tobback niet die zei 'ik zou in elk land republikein zijn behalve in België'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
in beperkte mate wel ja. Citaat:
Citaat:
Qua stigmatisering kan dat anders wel tellen.. Citaat:
Citaat:
inderdaad. Alleen is uw premisse weeral verkeerd: Lambert, of om het even welke linkse politicus, doen veel meer en zeggen veel meer dan enkel dat het VB stigmatiseert.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nu nog eens: niet in het arabisch aub.
Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 januari 2006 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zelden iemand zoveel tegenstellingen zien schrijven over het zelfde onderwerp!! Gewoon goddelijk!! [SIZE=2]Je zou eens je eigen gelul moeten lezen,gewoon al over deze topic lukt het je jezelf constant tegen te spreken! Blijkbaar lul je er gewoon op los en als je dan in het nauw word gedreven verander je van onderwerp of negeer je de schrijver! ![]() [/SIZE][/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- welke tegenstellingen - waar spreek ik mij tegen en graag met argumenten die iets anders zijn de rofl ventjes. Voor de rest een goede recuperatie??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het illustreert meteen de échte onderliggende belangen van de PS en hun loopjongen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat stigmatiseren van en door het VB stoort me al een hele tijd, niets is beter om een maatschappij te polariseren.
Maar tegenwoordig gaat het establishment (ik gebruik opzettelijk de term links niet want SPA, VLD, DeMorgen en consoorten zijn zeker niet links) nog een stap verder met die belachelijke term "verzuurdheid" en die fixatie op racisme. Als je de pers tegenwoordig moet geloven met al hun campagnes (bv. SAM) en bv. de Remmery soap zijn de Vlamingen nogal een bende asociale verzuurde racisten geworden sinds het VB de grootste partij werd. Ik krijg werkelijk het schijt van al dat pessimistisch gezever en die pessimistische initiatieven, en ik krijg er nog meer het schijt van dat ze dan ook met geen woord reppen over de ware aard van de problemen. Oh neen, want als je dat doet ben je een VB'er, een racist, een zuurpruim, een Walen-hater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |