![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie was de best presterende politica van 2005 ? | |||
Alexandra Colen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,27% |
Anissa Temsamani |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Anke Van dermeersch |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Annick De Ridder |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,41% |
Els Van Weert |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,14% |
Fientje Moerman |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,09% |
Freya Van den Bossche |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,82% |
Gisèle Mandaila Malamba |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,68% |
Greta D'Hondt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Inge Vervotte |
![]() ![]() ![]() |
25 | 28,41% |
Joelle Milquet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,14% |
Katleen Van Brempt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Laurette Onkelinx |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Margriet Hermans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Marie Arena |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Marie-Rose Morel |
![]() ![]() ![]() |
18 | 20,45% |
Maya Detiège |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,14% |
Mieke Vogels |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Miet Smet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,14% |
Vera Dua |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,14% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu Piano terug is, kan hij ons misschien eens eindelijk vertellen waarom zijn stem naar Gisèle Mandaila Malamba gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De peliing laat zien wat iedereen denkt, de paarse politici zijn uitgeregeerd, ze hebben alle krediet verloren en zouden zich beter een baantje bij de vuilkar zoeken. Dan doen ze nog iets nuttig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waar is de optie "geen van deze"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn openingspost heb ik geschreven dat mijn selectie van 20 namen uiteraard subjectief is.
Wie zijn favoriete politica in de lijst niet terugvindt mag dat gerust posten, hoor. (Helaas zijn ook in deze thread de meeste berichten verdwenen. ![]()
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Komkom, hij is wel een kieken met een leeg hoofd, maar ik heb al grotere monden gezien. En ik heb wel al valabele politici gezien in Gent, maar zij komen op voor een kleinere partij, die jammer genoeg niet in de spotlights staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Leuke peiling.
Moerman mag ons wel een keer trakteren. Regel jij dat Vuursteentje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() 'k hem Onckelinckx gestemd.. die brengt de scheiding van Belgie het vlugste dichterbij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er aan de hand op het forum ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() deze lijst is tendentieus naar bepaalde strekkingen toe die het hier voor het zeggen hebben...
ze is dus niet de moeite waard om er op in te gaan... het zou bijvoorbeeld al goed geweest zijn een mogelijkheid open te laten om voor andere zeer verdienstelijke vrouwe te stemmen, zoniet met name dan toch onder een hoofding "andere"... dus... geen stem van mij want geen enkele dame van deze lijst draagt mijn waardering .... Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 19 februari 2006 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar in mijn eerste post (die dus "voorlopig" niet te zien is) vroeg ik uitdrukkelijk om uw eigen favoriete politica in de thread te vermelden mocht ze niet in de lijst voorkomen. Doe dat toch, dan weten we wien's politiek werk jij waardeert, en waarom.
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Af en toe zie je wel eens eentje voor de camera,
maar vraag me niet wat ze nu echt hebben verwezenlijkt. Het enige wat ik al zou kunnen beoordelen is hoe geloofwaardig ze overkomen, maar dat zegt ook weeral niks over hoe geloofwaardig ze echt zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nochtans is die uiterst actief en realiseert ze heel wat...
verkoopt weinig wind en zever in pakskes... is nu een zeer efficiënte voorzitter van de questuur die heel wat dingen in goede banen leidt... en vroeger: - euthanasiewet... originele wet en nu de uitbreidingen... - geen migrantenstemrecht door de strot duwen, destijds... wel in het kader waar dat thuishoorde... het parlement... en wanneer er een democrtaische meerderheid was... dan nog noodzakelijke wijzigingen trachten in te leiden... maar geen breekpunten maar wel beleid... - etc... dus... mocht ik wel reclameren... maar ja... ze behoort niet tot.... ![]()
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 19 februari 2006 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ipv opnieuw iets te insinueren zou je misschien duidelijke taal kunnen spreken ...
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ni zeveren jong, Margriet Hermans en Fientje Moerman staan in de lijst. Je partij wordt dus niet geboycot.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen diegene die op iemand stemden ook eens concreet aangeven wat de betreffende politica verwezenlijkte?
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen diegene die op iemand stemden ook eens concreet aangeven wat de betreffende politica verwezenlijkte?
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verwezenlijkten deze dames opdat ge er uw stem aan gaf?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken de helft vd namen op die lijst zelfs niet, laat staan dat ik zou weten wat ze verwezenlijkt hebben.
![]() ![]()
![]() |