![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De moslims aanbidden de Profeet
en wij aanbidden het Profijt Wie scheert de hoogste toppen van de Idolatrie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
geen knecht kan twee meesters dienen. bedankt voor je bijdrage. assalaam alaikum redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelovige mensen in het Westen aanbidden beide, zij dus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, consumentisme zuigt inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
iets verder dan de handtekening van phrea|k lezen we het volgende: "Voor wie alle wezens geworden zijn tot het eigen Zelf, welke waan, welk leed bevangt hem nog, die zo de éénheid kan aanschouwen? Hij omvagnt alles, de lichtende, lichaamloze, Smetteloos, spierloos, zuiver, ongeraakt door het kwaad, wijs, verstandig, alomvattend, zelfbestaand. Alle dingen geeft hij hun plaats door de eeuwige tijdsruimten heen." (isja upanishad7-8) ik wou het maar even in de groep gooien. assalaam alaikum redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
met geld kun je alleen maar materie kopen. of nee, met geld koop je de illusie dat ee ndeel van de materie jouw bezit is... assalaam alaikum redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
nog snel even rechtzetten. 8) uit mijn vorig berichtje moest natuurlijk 8 ) zijn... slm Laatst gewijzigd door redwasp : 10 februari 2006 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Yep
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het ligt voor de hand dat de grootste idolatoren van het profijt meteen zelf ook de grootste profiteurs zijn.
De dwingende logica van het taalverband leidt tot de onvermijdelijke conclusie profijt-profiteren-profiteur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() beter een profeet aanbidden dan profijt, beter iets geestelijks en eeuwigs dan iets materieels. En dit zelfs al zou die profeet nooit echt bestaan hebben
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() heb ik niet beweerd he maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 februari 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() wat dan ? t schijnt volgens mij anders dat die zo n slecht einde niet gehad heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() God is een lesbische negerin. Humo heeft het gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() En dat heeft dan hemel en aarde gesticht en een heilige zoon laten neerdalen, oplichterij noem ik dat.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 17 februari 2006 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |