Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2003, 19:58   #1
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Doodvermoeid, lusteloos en lui trachtte ik vandaag de eerste dag van het bouwverlof (na een waanzinnig slopende maand) lezend en slapend te maximaliseren. Met een paar kranten en tijdschriften op de rand van mijn transatlantic ligzetel op het terras ...

En wat heeft mijn aandacht het meeste getrokken ?

Niet de aha!-berichtgeving over de nieuwe Verhofstadt II. All fake.

Noch de Tour de France .. ik mis de muisjes van weleer van Thomas Pips ...

Wel het ongelooflijke verhaal van 19.000 badeentjes die anno 1992 ergens in een storm voor de kusten van China van een schip in het (zee)water vielen en nu (2003) - via de Beringstraat en Alaska - aan het aanspoelen zijn op de kusten van New England (US). En de ongelooflijke schat aan informatie die oceanografen eruit hebben gepuurd ...

Keep It Stupidly Simple (KISS) zei men altijd bij het leger. En dit is weer een bevestiging van deze realistische levensfylosofie.

Wat baten al die peperdure satelieten als enkele op drift geraakte badeendjes méér info opleveren over de bewegingen van het oceaanwater ?

Enfin .. dit fait-divers ontlokt mij de vraag of er nog andere komkommer-items zijn die de relativiteit van al dat zwaarwichtig wereldnieuws kunnen in vraag stellen.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 14:05   #2
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Nog beter ... een wandelaar struikelde zoëven over de het skelet van het monster van Loch Ness op de oever van het meer ...

't Is maar dat we niet in slaap vallen onder de komkommer-politiek van Verhofstadt : niks nieuws onder de zon. Allemaal dezelfde smoelentrekkers.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be