![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel vast dat de Amerikaanse troepen in Irak een fixatie hebben op naakte lichamen. Zowat 90% van alle foto's die recent uit de bus kwamen, tonen Amerikanen die bezig zijn met Iraakse naakte mannen.
Ofwel ligt het aan de Amerikaanse natuur, die in het eigen land wat beperkt wordt, ofwel zijn die Iraakse mannen onweerstaanbaar... Wel wat macaber om mensen direct in hun bloot gat te zetten ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() reportage van SBS
http://actioniseloquence.blogspot.co...-dateline.html of http://www.youtube.com/watch?v=bG3HBMe90uA they hate our freedom & bringing democrazy to the world Laatst gewijzigd door devilke : 16 februari 2006 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vermoed dat dit toch eerder een algemeen fenomeen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus het is een normale reactie om mensen die in uw macht zijn naakt te laten rondlopen?
Tof... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Psychologische oorlogsvoering?!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft te maken met vernederingstechnieken, Moslim mannen zijn daar week aan, zeker als die zaken door vrouwen worden uitgevoerd of als vrouwen die bevelen geven. Het is trouwens een van de vele methoden die gebruikt worden om gevangenen klein te krijgen. Slaan en elentriek of chemische producten laten sporen na, ... Dus gaan ze het spelletje psychologisch spelen. Zit maar eens een paar dagen in uw blote fles op nen ijskoude vloer Ik heb er trouwens mijn twijfels over, dat er geen bevel is gegeven voor deze praktijken. Dat het dus niet zomaar gebeurd als tijdverdrijf voor een paar soldaten. Als dat wel zo zou zijn, wil dat zeggen dat de descipline ver zoek is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja da noem ik nie slim, ... ik zou gevangen zonder die atributen ondervragen, tenminste als ze toonbaar moeten blijven. Als je ze achteraf toch doet verdwijnen speelt dat niet zoveel rol hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat Raven bedoelt dat zoiets vaker voorkomt als je een groep voor een tijd totale controle heeft of meent te hebben over een groep mensen. Ik moet denken aan doopsels van studenten. Heel vaak komt daar ook naakte taferelen en het simuleren van seks bij te kijken. Waarom? En soms draaien die doopsfeesten uit op regelrechte foltering ! Sommige mensen hebben niet veel nodig om de SS uit te hangen en die mensen zitten overal en dus ook in elk leger. Ik zeg dit niet om het goed te praten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() "Illwil raapt nu zeepje op"
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment en uit de concentratiekampen zij er ook zeer veel foto's gebleven van gevangenen die naakt of kwasinaakt waren.
![]() |