![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van een fundamentalistisch, islamitisch Europa ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,00% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
45 | 75,00% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik daag die linkse ratten uit om te zeggen dat ze voorstander zijn van een fundamentalistisch, islamitisch Europa. Dat is hetgeen waar we naar toe gaan als we dat islamgevaar in Europa verder zijn gang laten gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan moet moet je wel knettergek zijn, om daar voorstander van te zijn.
En dit geld zowel voor de christen-fundamentalisten.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, religie en een moderne samenleving. Sluit dat elkaar niet uit?
Als we teruggrijpen naar religie als dictatuur, dan zullen we wat bevolkingsoverschot mogen afstoten, want alleen door het gebruik van moderne technieken kunnen we zoveel monden voeden, zoveel afval verwerken.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat een domme topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Er is maar een partij in belgie die gelooft in het behalen en verzilveren van de ABSOLUTE meerderheid, and muslim they aint.
Alhoewel ik soms denk dat de communisten er ook nog steeds stiekem op hopen ![]() Stevent europa af op een moslim-meerderheid? Kan dat in cijfers aangetoond worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De vijfde colonnne is al in ons midden. Immigratie is niet langer het grootste gevaar, maar demografie !
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() 1,7 miljard mensen zijn het reeds ..nog 4,3 overtuigen en dan hebben we een eensgezinde wereld die in vrede kan leven. Het lijkt me een verheffende gedachte..
Maar ja in Irak maken de moslims de moslims af en de Christenen schieten op de andere Christenen - dus denk ik niet dat we alle heil moeten verwachten van een monoculturele wereld waar iedereen Bhoeddist, Moslim, Christen of Hindoe (..) is want dan vindt men wel een andere reden om haat en oorlog te zaaien. Het bedreigen van vlaamse zakenmensen met een vlaams bedrijf om zijn produkten te vergiftigen is vanzelfsprekend een goede strategie om de islam uit onze contreien weg te houden...
![]() |
#13 | |
|
![]() mar om op de openingspost te reageren:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
-het aantal kinderen per vrouw enormoverschta werd door U -dat je er van uitging dat dit aantal constan is, terwijl dit aantal dalend is (eerste afgeleide van een functie, weet je wel) ik heb geen tegenberekening gemaakt -omdat ik daar geen zin in had -omdat ik niet weet hoe groot die dalende trend is -omdat ik niet weet of die daling zelf constant, dan wel variabel is (tweede afgeleide van een functie, weet je wel) overigens allemaal fouten waar ook Firestone op had gewezen, en die je ook maar liever negeerde.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 5 maart 2005 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 5 maart 2005 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Angstwekkend en snel zijn begrippen die de voorbije generaties toch iets veranderd zijn... Mischien zijn ze voor sommigen ook iets te ingewikkeld geworden? Mischien dat we daarom terug willen naar de o zo betrouwe religieuze haat? Doe dat dan alstublieft op een ander: als uw achter-achter-kleinkinderen hier nog moeten leven zijn oorlog en haat wel het laatste wat ge nodig hebt. Als er een les was die ge de voorbije 5 generaties had moeten leren was het die.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Democratie en vrije meningsuiting staan hoog in het VB vaandel, vooral sinds het arrest
van het beroepshof/cassatie en alle juridische perikelen. Als we nu met 1.000.000 "nieuwe moslimvlamingen" zijn , bovendien fundamentalistische : geeft de wet van het getal hen dan ook gelijk ? & Wat gaat ge ondernemen om te beletten dat er honderduizenden plots het licht zien van het fundamentalistisch aanbidden van God ? De moslimfundi's hebben nl. als taktiek het fysiek bedreigen van a. niet-fundamentalistische moslims b. niet-moslims Precies hierom : nl. dat het fundamentalistisch geweld in de eerste plaats tegen de religiegenoten gericht is, ben ik er héél gerust in de beweging schakelt zichzelf uit.