![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
Bekijk resultaten enquête: hoe moet het VB onze meningsuiting beschermen? | |||
de 'aa' nasaal uitspreken tot een 'ae' |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
hoofddoekverbod op straat en in openbare zwembaden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
kliklijnen voor linkse leerkrachten openen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
BHV splitsen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
het stakingsrecht beperken en voorbehouden voor werkgevers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
weet niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() het is ondertussen wel duidelijk dat je in vlaanderen nergens meer voor je mening mag uitkomen. de rode sovjetdictatuur, de moslims en de walen hebben dat onmogelijk gemaakt.
solidariteit met ons broedervolk de denen, met wie wij in bloede en werklust nauw verwant zijn, dient zelfs op geheime en duistere fora te gebeuren, uit het zicht van het rode repressie-apparaat. maar hoe moet het veebee straks onze verloren vrije meningsuiting weer bestendigen en verdedigen? maak uw keuze! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet op antwoorden, hij wil u gewoon uit uw tent lokken om nadien u of het VB te kunnen pakken op uw uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar beknot ik Andev zijn vrije meninguitting? Ik geef hem enkel advies maar heb het hem nergens verboden, laat staan dat ik dat zou kunnen. Maar iedereen weet wel wat jouw bedoeling is met deze peiling, jij hebt in een andere draad ook al hetzelfde proberen doen. Bij mij en veel anderen pakt dat niet of denkt gij dat wij debielen zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door uwen klep ende smoel dicht te metselen ende timmeren.
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens mij is dit de taak van de zelfverklaarde democraten om deze te vrijwaren, aangezien deze in hun broekschijten van het Vlaams Belang is ze ver te zoeken....
You're barking up the wrong tree.