![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Blokkertjes, proficiat met dat hatelijk, vals wijf. Jullie mogen er echt fier op zijn. :o Het Armeense meisje heeft meer fatsoen in haar pink dan dat Mormel in haar ganse lijf. Bwah, bwah, bwah.....
![]() De wijzen waren zéééér braaf, ik zou zo vriendelijk niet zijn geweest en haar geconfronteerd hebben met haar uitspraken over het Blok toe ze nog bij de N-VA zat. Het Blok was voor haar toen iets te racistisch... ![]() Hopelijk waren er voldoende kijkers om te zien hoe vals dat kreng keek, en hoe hardvochtig zij dat wenende kind de grond inboorde ! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat het over de uitzending van daarnet? Kunt u dan misschien kort de situatie schetsen zodat mensen zoals ik, die het niet zagen, ook kunnen volgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foei foei Luceinke, je antibashpilletjes weer niet ingenomen vandaag? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 21 februari 2006 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het meisje voerde wenend een pleidooi voor regularisatie, maar werd gevoelloos, koud en harteloos afgeblokt door een wezen dat ik bezwaarlijk nog "menselijk" zou kunnen noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Leut tot en met dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij had tenminste de moed om het beleid te komen toelichten, iets wat van de verantwoordelijke niet kan gezegd worden. Dewael stuurde immers zijn kat. Trouwens ze werden al na twee jaar uitgewezen. Laatst gewijzigd door Bobke : 21 februari 2006 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Uitgewezen, wat een zever: "Gij en gij en gij, u mag hier blijven, gij en gij, jullie zijn illegaal volgens ons, alé, wij moeten jullie hier niet, trap het maar af."
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 21 februari 2006 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() kheb ook een stuk gezien.
morel, rijke snob met luxevilla en zwembad, maar geen greintje medeleven met de kansarmen. gèèn hart heeft dat mens. een klomp opgetut egoïsme. w�*lgelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
en terecht, typisch om weer een kind te sturen om de ooo zoooo barmhartige hartjes van de mensen weer te doen kloppen. (let maar eens op de muziek op de achtergrond hahaha) De familie vluchtte naar hier omdat ze problemen hadden met de mafia. Nu neem ik aan dat de mafia niet zomaar iemand gaat vermoorden dus het moet zijn dat diene pa ofzo misschien een paar "verkeerde" deals had dit alles is maar een vermoeden, dus ik zeg niet dat het de waarheid is overigens laten zulke reacties van dat meisje me koud, ze zijn hier illegaal, dus moeten ze buiten, het zou ook niet mogen dat iemand dat in de illegaliteit verkeerd de mogelijkheid heeft van school te lopen, werk te zoeken en andere sociale uitkeringen krijgt (ocmw), begin eerst aan die punten te werken en we zullen nooit meer zulke situaties meemaken 4 jaar geleden kregen ze al het bevel om het land te verlaten, ze hebben dat bevel genegeerd dus moeten ze nu niet komen bleiten raus!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() (Volledig ter zijde eigenlijk:
Ach ja, dat is de moderne samenleving, het gros van uw problemen, wordt door andere mensen veroorzaakt, of toch door de mensenmaatschappij. Dan wordt het moeilijk om u bij uw problemen neer te leggen, in tegenstelling tot de primitieve mens die enkel de kracht van de natuur hoeft te trotseren en dus zijn problemen stoïcijns kan aanvaarden.) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 februari 2006 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 februari 2006 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 22 februari 2006 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() knip
Laatst gewijzigd door Gentenaar : 22 februari 2006 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() knip
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Schavuit;1556515]en terecht, typisch om weer een kind te sturen om de ooo zoooo barmhartige hartjes van de mensen weer te doen kloppen. (let maar eens op de muziek op de achtergrond hahaha)
De familie vluchtte naar hier omdat ze problemen hadden met de mafia. Nu neem ik aan dat de mafia niet zomaar iemand gaat vermoorden dus het moet zijn dat diene pa ofzo misschien een paar "verkeerde" deals had[\quote] niet te geloven, echt niet te geloven. Dat de maffia hen wou vermoorden lijkt mij toch net een argument om die mensen in bescherming te nemen. Jij draait het zaakje gewoon om, maakt van de maffia in plaats van een misdaadgroepering een soort van rechter die uitspraak doet over het al dan niet deugen van een familie, en gaat mee in hun oordeel. Je pleit er zelfs indirect voor dat de maffia die mensen maar moet neerknallen. [quote]dit alles is maar een vermoeden, dus ik zeg niet dat het de waarheid is overigens laten zulke reacties van dat meisje me koud, ze zijn hier illegaal, dus moeten ze buiten, het zou ook niet mogen dat iemand dat in de illegaliteit verkeerd de mogelijkheid heeft van school te lopen, werk te zoeken en andere sociale uitkeringen krijgt (ocmw), begin eerst aan die punten te werken en we zullen nooit meer zulke situaties meemaken[\quote] hey, een kind kiest niet in welk land het geboren wordt, het kiest niet bij welke ouders, het kiest ook geen huidskleur. Als jij een kind het recht op onderwijs, en later op werk of bijstand wil ontzeggen, dan vraag ik me af wat je in je eigen jeugd aan trauma's hebt meegemaakt om zo een verrot gedachtengoed te ontwikkelen. Ik ben gedegouteerd. Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |