![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen vinden het hier al erg, maar als ik dit zie, vrees ik dat we binnenkort misschien Chinese toestanden binnenhalen, waar internet zwaar gecontroleerd dan wel gecensureerd wordt:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou erg zijn moeten we onze vrijheden opgeven omdat er mensen te schijterig voor zijn. Dat ze kinderen dan beter inlichten, IPV op zijn Geertjes overal controle op willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werd ook wel eens gepest. Tot ik groter was dan die mensen.
Iedereen heeft wel mensen met wie-ie 't minder vindt - get over it. Bende aanstellerij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U vindt dat als mensen lijden omdat ze gepest worden, ze zich aanstellen? Indien ja, dan vind ik dat een schandalige houding! Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 28 februari 2006 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bite me dan voor mijn schandalige houding, ik ben gepest - heb daar nooit over geklaagd. Als je daar niet mee kan omgaan, heb je een aanstellerige persoonlijkheid. Ik zeg dus niet dat het feit dat ze lijden, aanstellerij is - maar het aanklagen er van is dat wel. Je moet jezelf leren opvoeden, en jezelf boven dat soort gedrag plaatsen. Je kan daar best hulp voor zoeken, maar niet het soort hulp dat bepaalde vrijheden aan banden legt. Niemand gaat je helpen in de boze wereld hoor - werk dus eerst aan jezelf, in plaats van altijd die andere proberen te veranderen en daarmee de vrijheid van derden aan banden legt.
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want je kan jezelf dan nog zo induffelen in bescherming tegen pesterij - je eigen mentaliteit blijft dan even breekbaar... Zie je?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() pesten heeft al vaak tot zelfmoord geleid.
misschien toch iets minder lichtzinnig over doen, lombas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfmoord, het zegt het euh zelf. Zie je dan niet wat ik wil zeggen? Mijn bedoeling is niet het effect van pesten te kleineren, maar om de persoonlijkheid van de gepeste te veranderen - dat is, tja, het eigenbelang van de gepeste.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS Mitgard: Ayreon... stoer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof er sterk in dat men moet opkomen voor diegenen die niet voor zichzelf kunnen/durven opkomen. Andere mensen aan hun lot overlaten en zeggen: "Pech, ge moet maar wat meer karakter hebben", is iets dat voor mij niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stop dat emailadres gewoon in uw junkfilter en ge hebt er gene last meer van. echt pesten is duizenden keren erger. Hebben ze daarvoor de scholen afgeschaft, of de speeltijd verkort ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi gezegd.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook en al die nitwits van toen zitten nu zowat gootniveau of iets hoger, met andere woorden ik kan ze nogal serieus vanuit de hoogte bekijken als ik dat wil. En toen zelf hadden ze serieus veel schrik om in mijn handen te vallen, en ik nam altijd wraak, en die was altijd veel pijnlijker, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wou dat dat waar was voor iedereen. Veel mensen kunnen dat inderdaad leren. Maar sommige mensen kunnen dat, om welke reden dan ook, niet. Pestgedrag kan zware gevolgen hebben en daarom moet het volgens mij steeds aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Dat is de aard van het beestje - kinderen missen gewoon de maturiteit om op een degelijke, respectvolle manier hun gevoelens te uiten: dat is jammerlijk, en pesters moeten gestraft worden, en respect moet hen aangeleerd worden, maar gepesten moet evengoed het principe "ik sta daarboven" en "de maatschappij kan toch klote zijn maar ik trek het me niet aan trouwens zijn schoenen zijn lelijk en zijn mama is een hoer" leren...
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar wel problemen, mee en kan het ook niet zien, omdat ik weet wat het is, Ik kan u echter wel zeggen dat mij dat gesterkt heeft, ik heb ze nooit laten doen, heb altijd voor de smakelijke zoete smaak van de wraak gekozen, soms was dat er ies goe op kloppen maar dat kon evengoed, door een cunning plan gebeuren, of dagen , weken of maanden later op slinkse wijze... Ze hebben mij geleerd nooit genade te hebben en altijd keihard terug te slaan. Hmm, als ik er zo aan terugdenk, moet ik zeggen dat de sadistische trekjes in mijn brain, heel tevreden zijn... (alhoewel mijn lijstje nog niet afgewerkt is. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik heb ook zo nog een zwarte lijst liggen... Mocht ik ooit aan de macht komen: deze mensen hun levensgenieterij is geteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In uw openingspost, citeerde u vrt-nieuws:
"Het onderwijstijdschrift zal deze week tips publiceren om cyberpesten te voorkomen. Zo moeten leerkrachten cyberpesten bespreekbaar maken in de klas. Ouders wordt aangeraden om de computer in de woonkamer te plaatsen om meer controle te hebben over het surfgedrag van zoon of dochter." Ik zie niet in hoe er hier vrijheden van anderen belemmert worden. Citaat:
En ik ben het ermee eens dat men mensen moet leren om voor zichzelf op te komen. Allleen zijn er nu eenmaal mensen die dat nooit zullen kunnen leren, hoe hard ze dat ook willen. Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 28 februari 2006 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |