![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() @Admins
Waarom hebben jullie mijn topic 'Vlaams Belang rekent op de joodse steun' verwijderd? Kom niet af met het excuus: wegens de problemen met de server. Het topic macheerde een uur geleden nog vlekkeloos. Dit kan toch niet. Voor hoeveel € hebben jullie het verwijderd? Ik geef jullie het dubbele, als jullie het terugzetten! edit: probleem is opgelost Deze topic mogen jullie is sluiten se! Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 februari 2006 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als jullie een topic verplaatsen, willen jullie het ook vermelden
![]() De geïnteresseerden kunnen het hier lezen http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=118 Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 februari 2006 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() of leer gewoon in het juiste subforum posten en stop met melken. veel efficiënter me dunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() *** (maar aaneen) wordt hier blijkbaar ook al gecensureerd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Helaas was dat nodig aangezien enkelingen het nodig vonden steeds opnieuw mogelijk strafbare bewoordingen te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Tengevolge van problemen met de software verdwenen er enkele weken geleden duizenden berichten van de discussiefora.
Ik kan dergelijke 'panne' best begrijpen alhoewel ik hoopte dat de schade te herstellen was. Vandaag merkte ik echter op dat de laatste berichten van 'Zeg NEE aan de Sp.a' (Forum Partijdiscussies) verdwenen zijn. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 7 februari 2006 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Coördinator
|
![]() Beste,
Wij zijn enkel afhankelijk van de wetten die 'de politiek' in dit land uitvaardigt, niet meer, maar ook niet minder. In dit geval gaat het over een wet die door alle politieke partijen is goedgekeurd met als gevolg dat wij door deze betreffende wet verplicht zijn niet mee te werken aan mogelijk strafbare feiten. Dank voor uw begrip, Pieter Vandoorne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf zelf nogal extreem uit de hoek komen, en heb tot op heden geen last gehad van waarschuwingen omdat ik geen antisemitisch discours vaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het niet zo dat er 100.000 postings weg zijn? Als men dan toch overal iets achter zoekt, zou het niet kunnen dat er enkele postings beter verdwenen en hoe kan men beter camoufleren over welke postings het gaat dan door er meteen 100.000 weg te halen?
Is maar een "conspiracy theorie" hoor. Verder niets achter zoeken. Of ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
allé, zo zie ik het hé. en verder vind ik de moderators nog altijd aardig hoor, al die moeite enzo da ze der in steken. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 februari 2006 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Coördinator
|
![]() U stelt het voor alsof we bewust kiezen voor een forum die onder de Belgische wetgeving valt om net daarom te kunnen censureren. Dit is geenszins waar, we zijn gewoon een verening binnen België, we zijn een portaal en forum over de Belgische politiek en we zijn dus ook gevestigd hier in België en zoals iedere andere vereniging moeten wij de wet volgen.
Er zijn voldoende mogelijkheden voor wie aanstoot neemt hieraan. Men kan een eigen forum opstarten met eigen middelen en met zijn eigen naam aan verbonden en dan de geldende wetten naast zich neerleggen en de mogelijke gevolgen ook over zichzelf laten komen. Of er zijn ook voldoende buitenlandse forums die niet gehinderd worden door bepaalde wetten en waar mensen naar hartelust zaken kunnen plaatsen die hier niet toegestaan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
nu, ik leg me neer hoor bij dat feit. Ik ga nu ook stoppen met erover te memmen want jullie standpunt is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen niet dat het na al die moeite zou worden opgedoekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijn inschatting : de moderatoren gaan zeker niet tot de grenzen van de wet. In die zin passen ze zelfcensuur toe. En dat is jammer, want daardoor zijn we wel Shizie kwijtgeraakt. Ik kan me namelijk werkelijk niet voorstellen dat een rechter Shizie's "nuke-the-muslims" en "hang-them" bijdragen als bedreigingen in zin der wet zou qualificeren. Het betreft , voorzover ik als jurist kan inschatten, een verkeerde interpretatie van de forumleiding. |
|
![]() |
![]() |