![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens een Noord-Koreaanse vluchteling zijn er in het land geen gehandicapten omdat baby's met afwijkingen onmiddellijk na de geboorte vermoord worden.
Volledig artikel Dit regime geniet de onvoorwaardelijke steun van de PVDA (de Vlaamse, niet de Nederlandse). Getuigenissen van vluchtelingen over de toestand in Noord-Korea worden door hen systematisch als leugens en propaganda afgedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In Cuba doen ze dat ook hoor, als je de 'geruchten' moet geloven tenminste.
Enfin, ik heb eens op Canvas een documentaire gezien over Noord-Korea, over chemische proeven die er op mensen zouden worden gedaan. Verschrikkelijk uiteraard, maar het bewijs bestond wel alleen maar uit een officieel document dat door een Noord-Koreaanse vluchteling was meegesmokkeld. Achteraf bleek uit een verklaring van de vader en de broer van die vluchteling dat dit document vervalst was, want op die manier zou hij een pak geld krijgen van Zuid-Koreaanse mensenrechtenorganisaties. Ook in Zuid-Korea en in de VS waren er trouwens twijfels over de echtheid van dat document. Waarmee ik mij niet uitspreek over Noord-Korea, ik geef gewoon de andere kant van het verhaal (al twijfel ik er nauwelijks aan dat ook dit niet echt geapprecieerd zal worden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Wees gerust. De vakbonden en hun trawanten hebben al een nationale betoging gepland tegen Noord-Korea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat zeer wijs van de Noord Koreanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een paar jaar geleden, aan het begin van de 2de golfoorlog heb ik een reportage over noord-koreaanse gevangeniskampen gezien.
Volgens de getuige die ze te woord lieten, een voormalig gevangenisdirecteur, testen ze in die kampen chemische wapens uit op de gevangen. Hij kon die testen heel nauwkeurig beschrijven, en hij verklaarde dat de testen bijna altijd werden uitgevoerd op een heel gezin, kwestie van geen lastige nagelaten te hebben. Als den boesj nog is een landje wil binnenvallen, dat het dan eerst noord-korea is ipv iran ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Excuseer, wat vindt u wijs en waarom?
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 22 maart 2006 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Awel, de evolutie wat helpen
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 maart 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En vooral niet eens naar tony p luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijdens de Tweede Wereldoorlog was het in West-Europa ook gebruikelijk om gehandicapten van allerlei aard te endlösen.
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik probeerde te antwoorden op uw vraag want ik vermoed dat Darwin niet zal antwoorden. Sommige posters dwepen nogal met populaire strekkingen uit de jaren dertig en veertig van de vorige eeuw. Ik acht ze ook niet intelligent genoeg om zelf iets uit te denken en dan weet je wel waar ze de mosterd halen.
Persoonlijk denk ik dat ieder wezen bestaansrecht heeft. Stel je voor dat we Stephen Hawking voor eeuwig lieten inslapen nadat hij ALS(een neurologische ziekte) kreeg. Dan konden we fluiten naar zijn belangrijke bijdragen in de fysica.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Er bestaan mensen die ondanks hun handicap toch een heel uitzonderlijk leven kunnen leiden.
Dit is dus verwerpelijk. Abortus idem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Vind dit ook maar ziekelijk en wat Darwin zegt is het ergst van al
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Enig bewijs dat die Noord-Koreaan niet liegt dat hij zwart ziet? Niet dat het Noord-Koreaanse regime trouwens te vergoeilijken is...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier even bij vertellen dat sommige indianenstammen in het Amazonegebied tot voor kort effectief gehandicapte baby's deden verdrinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() T'schijnt dat ze in kraker-gemeenschappen ook de gehandicapte babies verdrinken.