![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Belgicisten zijn eigenlijk domme mensen, of valse mensen, of een combinatie van beide.
Reden: ze kennen de geschiedenis van het belgiekske niet, of kennen die wel maar lezen en zeggen erover enkel datgene wat hen aanstaat. Ze zien ook de maatschappelijke en politiek-bestuurlijke evoluties niet in belgenland, of zien ze wel maar weigeren er op in te gaan. Dat het niet de snuggerste personen zijn wordt in deze rubriek van het forum zeer duidelijk bewezen door het feit dat er vrijwel geen zinnige antwoorden komen op de topics die door Vlaamsgezinden geopend worden, om de eenvoudige reden dat belgicisten weten dat ze op vlak van argumenten geen poot hebben om op te staan. Men zevert en scheldt er dan maar een beetje op los, om zo niet op de inhoud te moeten ingaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar de Vlaamsgezinden openen nu eenmaal geen slimme topics. D�*t is het probleem. Zie je?
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, effe serieus... Guderian vertelt het weer typisch in zijn grove stijl, maar het is wel een gevoel dat bij mij ook overheerst. Ik heb nog geen enkel redelijk argument gehoord van belgicisten. Wel veel leugens gelezen, flaters, valse beschudigingen,... Wist je, ik heb al wel van een flamingant enkele goede argumenten gekregen voor het behoud van België. Dus vrienden belgicisten: blijven zoeken, er zijn er wel degelijk!
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een samenvatting onzer argumenten, léés het boek van Ludo Dierickx, Vader van de Belgische Beweging.
Of koop het boek Argumenten Pro Belgica van de VVB, door mij opgevuld. ![]() Of lees onze site. Of onze berichten hier. LEVE DE KONING ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Die dingen héb ik allemaal gelezen, en die dingen worden en masse ontkracht. Allez, neem nu dat België de Vlaamse cultuur bevorderd heeft... Dat is toch complete bullshit?
Mensen, denk toch eens voor uw eigen na!!!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontkracht gij maar eens een hoofdstuk uit het boek van LD... of treedt ermee in debat, als ge 't toch zoveel beter weet dat enkel flaminganten goede argumenten pro Belgica kunnen fabriceren! ![]() LEVE DE KONING ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Durft u daar over in debat treden?
![]() |
![]() |
#11 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het blijft stil van tricolore zijde. Stelling van H. guderian is bewezen ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben ook van mening dat 200-jaar oude geschiedenis geen of weinig invloed heeft op de mening van de mensen vandaag. Bewijs: 1 procent der Vlamingen wil een hereniging met Nederland. Maar nogmaals, U heeft het boek van onze goede vriend Ludo Dierickx gelezen, zegt u? Hoe komt het dan dat U nog steeds Vlaams-nationalist bent? Bent u misschien **** of ***, of beide? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enne, ik noem mij heden geen vlaams-nationalist meer, ik ben flamingant.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat jullie vriend Ludo Dinges niet de impact heeft op Tantist die hij op jullie heeft? Dat getuigt anders van de intelligentie en onafhankelijke geest van Tantist. ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er zo fanatiek aan hem? Hoe kan je dat uberhaupt zeggen wanneer je zijn boek niet eens gelezen hebt?! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn, ik ben ook flamingant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Neen, maar laten we aannemen dat het een intelligent boek is dat objectief komaf maakt met de Vlaamse beweging. Dan ontberen zijn volgelingen blijkbaar de kunst om die briljante boodschap over te dragen.
Jullie geven enkel emo-argumenten. Blijkbaar heeft LD genoeg argumentatie in huis om nu eens over te gaan tot feiten. Waarom gebeurt dit niet? Ik zal het eens heel simpel zeggen: Ludo is een radicale Vlamingenhater, en daarom heeft men hem ook buiten gesmeten bij Agalev. Vooral zijn opmerking over groepsegoïsme heeft niet lang de tand des tijds doorstaan. Conclusie: flaminganten bezitten wél het analytische vermogen om fanatieke haat-teksten te ontmantelen, belgicisten niet. Dat wordt bevestigd door hun intellectuele luiheid en de daar uit volgende blunders die ze maken. En dan zijn we weer bij het onderwerp aangekomen van waar we vertrokken zijn.
![]() |
#20 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |