![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stand van de poll betreffende het Belgisch koningshuis die op dit ogenblik loopt bij 'Het Laatste Nieuws ':
helemaal afschaffen ![]() macht koning verder beperken ![]() niks aan veranderen ![]() meer macht geven ![]() geen mening ![]() Totaal aantal stemmen: [SIZE=5]4957[/SIZE] Bijna 5000 stemmen dus en dat bij een liberale gazet! Het ziet er naar uit dat de Flippe zijn royale famille geen goed heeft gedaan. Ik denk dat de Belgische monarchie nu pas goed aan haar vrije val begint.8) De Walen zullen allicht voor hun door Vlaanderen gevulde portemonee kiezen en dus pro het cement van Belgique. Het enige dat dit bewijst is dat ook hier de kloof tussen beide landsdelen steeds dieper wordt.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan er op vooruit. ![]() Nog geen jaar geleden waren die cijfers nog ondenkbaar. Volhouden Fluppe!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stand om even over 20.30u:
Wat met het koningshuis? helemaal afschaffen 52.3% (2935) macht koning verder beperken 15.6% (878) niks aan veranderen 23.9% (1340) meer macht geven 4.7% (263) geen mening 3.5% (195) Totaal aantal stemmen: 5611 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans beweert Hans in een andere topic dat 95% van de Belgen achter het koningshuis staan.
Blijkbaar klopt zijn informatie niet al te goed. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2006 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er wel aan gedacht maar en niet opgewezen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albert had toch ook zo'n cijferke dat 95% van de Belgen het land niet wilden splitsen? Of mocht het ietske minder zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook tegen het koningshuis. Ik heb me nooit met die ouderwestse Muppet Show verbonden gevoeld. "Ze vertegenwoordigen België", heb ik al vaak gehoord. Wel, wetend dat België al nu niets meer voor mij betekent, laat ik u raden wat dit Koningshuis voor mij betekent........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Volledig akkoord. Zie mijn mening over directe democratie.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geen enkele Tavek die daar toen last van had.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 maart 2006 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als dezelfde domme massa het 'Vlaams' kartel een volstrekte meerderheid zou bezorgen dan was die domme massa juist heel verstandig, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 maart 2006 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() fout
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 31 maart 2006 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 250 mensen willen méér macht aan de koning?
Hebben de Bubbels hun voltallig electoraat opgetrommeld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij was ziek.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |