![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste vriendjes en vriendinnetjes,
nu we allen zo gezellig hier posts afleveren als zijn we waarlijke poëten, kunnen we elkander een venster op onze persoonlijkheid aanbieden. Inderdaad! Wat zijn uw hobby's? Rijd u paard? Of speelt u tennis? Of ramt u elke zondag (terecht) de schare margi's in elkaar die zich Beerschot-supporters noemen? Meld het hier! Eeuwige roem zal uw deel zijn!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik speel gitaar, teken/schets, ga joggen en ik ram elke week wat marginale RC Mechelen supporters in mekaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn passie is muziek (zoeken, beluisteren, lezen, schrijven, spelen, opnemen, knippen en plakken, wissen, ...).
En soms maak ik wel eens tijd voor 'Internet' (o.a. dit forum hier). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn passie is lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Militaire geschiedenis, musea bezoeken, bier proeven, skien en valschermspringen en het 'interviewen' van WOII-veteranen.
Laatst gewijzigd door longhorn : 8 april 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Lezen, voornamelijk Degrelle, baanwielrennen, munten en sigarenbanden van eigen bodem, linksen provoceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Edelstenen (Smaragd, Robijn, Safier en Briljant) horloges en allerlei sieraden verzamelen.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga elke week schermen en wanneer ik er tijd voor vind ga ik paardrijden. Vroeger ging ik ook wekelijks naar de fitness en speelde ik klarinet, maar daar lijk k tegenwoordig niet meer aan toe te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() tennis, joggen, windsurfen,
piano volgend jaar komt daar skiën bij 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() voetbal, fitness, en in de zomer ga ik geregeld tennissen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke verplichtingen, lezen, schrijven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() flink wat sport: lopen, fietsen, zwemmen, jujutsu.
mind body: raja yoga mind: alternatieve nieuwssites: www.rense.com www.niburu.nl postgraduaat opleiding, op café: nippend aan een watertje de intellectueel uithangen en daarmee alternatieve intellectuele grieten onder de lakens krijgen. Dat zijn zo'n beetje mijn hobby's, en op momenten van absolute non-interesse in al het bovenstaande, op dit forum prullen. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 8 april 2006 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() lezen
reizen slapen ![]() EuroBillTracker forumquiz ![]() op 't gemak een pintje pakken tafelvoetbal ![]() uitgebreid eten sport (nu nog enkel passief) ... ... ... |
![]() |
![]() |