![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen kennen zeker en vast die VRT-uitzending. Het leek een enorme succes in Vlaanderen te zijn. Wel, nu begint de RTBF met een Franstalige versie van dit programma. De eerste uitzending is vanavond te zien op de RTBF. De eerste gekozen stad is Thuin, een stad in Henegouwen niet ver van Charleroi.
Wat denkt u van dit programma? Is het echt "reality-TV" zoals ik het ergens kon lezen? Eerlijk gezegd voel ik me niet zo geboeid met zo'n programma. Misschien zijn er Vlamingen hier die de VRT-versie al hebben gezien en die mij hun mening daarover mij kunnen zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In vergelijking met reality tv (tienerbevallingen, kinderkliniek) is dit nog iets waar ik naar kan kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Walgelijke nonsens.
Bij gebrek aan talent laat men jan met de pet het teevee scherm opvullen met grotesque middelmatigheid. Gelukkig is mijn chateau afgelegen en ben ik goed bewapend om indien nodig dat reality tv geboefte af te knallen indien ze mij moesten trachten proberen te storen in mijn bezigheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Nu ben ik allesbehalve een fan van het Vals Behang.
Maar volgens de omroepster van da debiel programma was haar programma de oplossing tegen de opkomst van extreem-rechts. Deze uitspraak zegt meer dan genoeg over het niveau van Fata Mogana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Grotendeels fake dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had nu net m'n valies om naar Wallonië te verhuizen, om verlost te zijn van al die VRT-nonsens, in het bijzonder Fata Morgana.
Mooi niet, dus... Dankuwel RTBF... ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 april 2006 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() ik heriner mij zo een opdracht dat de koning of filip moest komen, was toen zwaar mislukt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |