![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar die spot
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat was er dan mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Heeft uw televisietoestel geen aan/uit-knop?
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() In plaats van geld te verkwisten aan reclamespots voor sociale zekerheid, zouden ze beter wat meer geld in de sociale zekerheid steken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Wat zijn ze hier weer lief voor elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Pure ironie inderdaad dat Panorama Milosevic' regime blootlegt, onder meer betreffende de propaganda via de staatstelevisie. Zouden ze wel beseffen dat hetzelfde zowat volledig op de VRT van toepassing is?
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar, het is hier reeds gezegd. Staatspropaganda is geen enkel probleem. Er is steeds een aan/uit knop en je kan ook geen krant kopen. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier overdrijf je. De propaganda die Milosevic via de televisie voerde is in de verste verte niet te vergelijken met de uitzendingen van de Vrt, die meer gematigd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Splits de VRT! NU!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ik vind die reclamespot erg goed en de nagel op de kop.
we mogen best fier zijn om onze SZ. onze maatschappij is dan ook heel wat humaner en beschaafder dan die kapitalistische jungle van de yanks. natuurlijk moet verzuurd rechts hieromtrent zijn gebruikelijke gezeik afdraaien, zoals ze dat met alles doet waar de overheid iets mee te maken heeft. want we leven toch in een communstische dictatuur nietwaar? we worden toch zeker toch allemaal monddood gemaakt en onderdrukt door de koning en manneke pis, tis hier toch en ware hel om te wonen in deze maffiastaat en blablabla... gemakshalve op goebbelsiaanse wijze op 'repeat' gezet in de nationalistische en VB-rioolpropaganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De VRT is blind voor eigen commi-trekjes
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Die reclamespot over de rsz dat betekent voor mij zo goed als zeggen kom allemaal naar België, ook al draag je niets af aan de rsz je wordt hier bijna gratis geholpen, de mensen die hier werken zullen wel voor u zorgen die moeten maar betalen, ze moeten maar zo lomp niet zijn dat ze gaan werken, de onozelaars, lang leve de rsz vooral als je er niet aan bijdraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mja, ik heb de goeie gewoonte in m'n huis rond te krossen tussen 2 programma's in, ik heb Panorama bekeken (ik kan me niet meer herinneren als ik aansluitend Overleven heb gezien ![]() Dus vertel eens wat er op je lever ligt met die spot ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
oei, sorry, uit z'n duim zuigt, nu ja, het een heeft wat weg van het ander ... Ik heb nog niets gemerkt van systematische manipulatie van het nieuws ... Wees gerust dat de geschreven onafhankelijke pers er vol van zou staan, maar, eeuch, nope, niks te zien daar ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() tv1, sportza, canvas, ketnet, ...
genoeg gesplitst ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ben heel benieuwd wat ze hierop weer zullen uitvinden ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Vooral da ze canvas ontvangen in N.Afrika en het midden oosten, en er nog nederlands spreken ook ![]() Gratis reclame in het nederlands, en een paar post verder kakken da ze geen nederlands kunnen ? ![]() Geniaal alberto !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Die spot vertelt toch de waarheid. Of vergis ik me?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel N.Afrikanen zijn hier al in België, en ieder jaar gaan ze terug om de familie te bezoeken, den tam tam doet zijn werk, blijkbaar is dat bij sommigen nog niet doorgedrongen. Van mij mogen ze de rsz privatiseren, ik ga wel een verzekering aan, het zal rap gedaan zijn met profiteren. |
|
![]() |
![]() |