![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is er met beelden an de hand ? | |||
Ze zijn onbruikbaar, zeer onduidelijk of zoiets |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De privacy van de dader heeft voorrang op de ontmaskering van deze moordenaar |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De dader moet de tijd hebben om naar zijn thuisland te kunnen vluchten |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
Onze politiediensten zijn knoeiers die niet met een camera overweg kunnen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Ik geloof nog altijd in ons efficient politiekorps en gerecht |
![]() ![]() ![]() |
9 | 20,00% |
Andere mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tijdens de mp3-moord in het centraal station werden videobeelden gedraaid door een veiligheidscamera. Waarom zijn deze nog altijd niet publiekelijk gemaakt om de dader sneller te vatten ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik las in de krant dat de beelden eerst getoond zouden worden aan mensen uit het Brusselse die zich bezighouden met straatcriminaliteit, straathoekwerken e.d. Pas als dat niks uithaalt, zouden de beelden openbaar gemaakt worden.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die beelden zijn waarschijnlijk in beslag genomen door het parket voor verder onderzoek. Is een normale procedure.
#4 |
|
![]() waarom ze nog niet publiek gemaakt zijn?
Daarnet zag ik op teletekst dat ze bang zijn op een heksenjacht op Noord-Afrikanen. Nee, nu is het stukken beter: nu hebben we geen idee en kan het iedereen zijn, en worden ze ook niet gevat. Eerst zei de politie dat het was omdat de beelden nog niet scherp genoeg waren. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() In dit land worden daders veel te veel in bescherming genomen, vind ik. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ze zomaar aan de schandpaal gebonden mogen worden. Het oplossen van zulk een misdrijf moet echter primeren boven de 'privacy' van de dader.
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() PS: misschien zullen ze morgen zien, op bv scholen, wie er afwezig gemeld worden, en wie er vermist zal worden gemeld. Ik hoop het.
(Dat schorum zal in elk geval niet kunnen zeggen dat dit gebeurde vanwege de werkloosheid, want ze waren minderjarig, wschlk 16-18 jaar oud.) |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het uitblijven de beelden hebben m.i. niks te maken met de 'privacy van de daders'.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik geloof niet meer in straathoekwerkers. Het enige wat ze die jonge gasten wijs maken is, is dat het allemaal hun schuld niet is maar de schuld van de maatschappij en de VS. En dat de vrienden de terroristen zijn, die ze veel moeten steunen.
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Het gaat er niet om of ze nuttig zijn of niet, het gaat erom dat ze het meeste kans maken om de daders te herkennen.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of u het beseft, maar hier heeft u werkelijk een journalistieke primeur van de hoogste graad ! U kunt hier héél veel geld mee verdienen !
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Oh, nee! ik zie al wie je bedoelt! ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 april 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus goed mogelijk dat ze hem al hebben maar wachten tot de woede gezakt is om het bekend te maken.
![]() |
#17 |
|
![]() Ik hoorde vandaag dat ze er twee gepakt hadden en weer vrijgelaten. Ik hoorde ook van iemand - een Franstalige - dat het om twee Russen ging?!!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Misschien ligt het aan mij, maar als iemand een winkeloverval pleegt heeft hij volgens mij zelf afstand gedaan van zijn recht op privacy.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de arm der wet daar anders over denkt sta je daar mooi.
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() naar mijn idee,is dit het verstandigste,maar een paar in deze forum zouden liever op mensen-jacht gaan.
|
![]() |