![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Gisteren hebben 2 kereltjes geprobeerd mijn broer en een vriend van hem te overvallen. Uiteindelijk zijn ze gaan lopen met een half briefje van 50 euro, nadat ze eerst verschoten waren van de weerbaarheid van mijn broer en daarna te mietig waren om het mes te trekken waarmee ze gedreigd hadden.
En guess what, het waren Noord-Belgen. Laatst gewijzigd door Casca : 19 april 2006 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ongeveer even belachelijk als het constant te hebben over 'Noord-Afrikanen'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Nee, de naam Noord-Belgen is belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wees blij dat het geen marokkanen waren, dan was je broertje wel zeker neergestoken.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom is die belachelijk?
![]() |
#7 |
|
![]() Wel, casca, ik geloof je.
In ieder geval hoop ik dat het nu goed gaat met je broertje en nog 1 tip: als je dat halve briefje van 50 euro binnen brengt in een filiaal van de nationale bank, krijg je er nog 25 euro voor. Dan is hij nog maar voor de helft geript. Het is een plaag tegenwoordig en wees blij dat je broertje het nog kan navertellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Met alles wat er tegenwoordig in de media verschijnt, vraag ik me af waarom links denkt dat ik alleen maar geloof wat ik wil geloven. Zijn jullie je eigen copycat theoriën vergeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Onze bijzonder Arisch-uitziende familie Noord-Afrikaans noemen is écht wel kapotlachen
![]() Laatst gewijzigd door Casca : 20 april 2006 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het is triest dat mensen zo dom doen en dus een uitzondering gaan vergroten om hun gelijk te halen, iets waar ze andere mensen altijd van beschuldigen.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze jongen had zoveel geluk niet. vr 24/03/06 - In Antwerpen zijn zeven minderjarigen opgepakt omdat ze een motorisch gehandicapte klasgenoot van veertien in elkaar geslagen zouden hebben. De gehandicapte jongen was een tijdje in levensgevaar, maar is nu aan de beterhand. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2006 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jullie het recht hebben om het forum vol te spammen over een diefstal met geweldpleging met de dood tot gevolg van een persoon die jullie niet kennen, waarom zou ik dan verdomme niet het recht hebben om een threadje te openen over een poging tot diefstal met geweldpleging op mijn eigen broer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Noord, zuid, blank of bruin dat speeld geen rol, het is en het blijft 'Krapuul'.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Vanaf welke noordergraad ben je Noord-Belg ?
![]() En waren wonen de Midden-Belgen ? Of een Zuid-Belg ?
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 20 april 2006 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Casca : 20 april 2006 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |