Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 13 mei 2006, 14:00   #1
NapalmBenny.
Burger

Standaard Hoe het werkelijk ineenzat, en de politiek hun ware gelaat nog maar eens toont.

Ik heb hier een mooi voorbeeld, dat meer zal verklaren, gekopieerd vanuit een ander forum:

Citaat:
alee,ne mens mag gene racist zijn, maar gisteren is nogmaals bewezen waarom..
Gisteren, station vn mechelen.Maat vn mij,just 15 geworre, ineengeslage ont station vn mechelen door 4 bruinen. Gewoon, zonder reden,wnt ken da manneke,die zegt geen woord.Bloed lag der int rond...
maar da mag natuurlijk allemaal eh,ahja,das hun manier om hun uit te drukken natuurlijk,das totaal geen racisme eh..
Zie je, dat 15 jarig manneke heeft nu een zekere haat gekregen tegenover jullie migrantjes. Daar heeft het vb totaal geen schuld aan, er zijn vreemdelingenproblemen, en niet bepaald weinig, mensen leren haten door de problemen die ze constant ervaren. Het vb heeft daar geens schuld aan, de andere partijen die deze problemen jarenlang heeft doodgezwegen en heeft verergerd, eigenlijk gewoon heeft toegelaten, zijn de schuldigen, niet het vb.

En aan jullie vb-bashers en onwetenden, jullie zijn even schuldig, jullie zorgen ervoor dat bovenstaande voorbeelden zich constant zullen herhalen, als jullie je oogkleppen niet afzetten. Jullie ontkenning wat zorgt voor de toename van problemen, heeft die mensen vermoord, jullie zijn de passieve moordenaars.

Een mens heeft niet veel nodig hoor om te leren haten, een paar tegenslagen, de meeste mensen zitten zo nu eenmaal ineen, en ja je kan de waarheid niet negeren, als je constant met die problemen in aanraking komt, iets wat velen wat jullie overlinkse kereltjes hier maar al te graag doen, negeren en ontkennen. Iederen is beïnvloedbaar. Heeft niets met slim of dom te maken. En als iemand labiel is, wordt het startsschot sneller gegegeven, letterlijk hier . Zullen de problemen toenemen, zal je dit soort daden zien stijgen, met of zonder Vlaams Belang.

Als ik het vb was, zou ik een rechzaak beginnen, vanwege onterechte laster en eerroof door de anderen.

Aan de ene kant weten we ook dat de bevolking slimmer is en de zaken dieper inziet, en zijn eigen conclusies zal trekken, de goede kant aan het hele gebeuren, is dat het vb er eigenlijk groter van zal worden, zeker na alle mediashows en overdreven moraalgedoe. De media en andere partijen tonen hun ware aard nog maar eens. Men roept nu wel boe vb, maar men kweekt tegenovergestelde reacties.

shame on you! Kijk naar jullie eigen en jullie stampen tengen jullie eigen schenen, de bevolking is slimmer dan dit alles. Maar we weten de eindconclusie reeds, slachtofferrol

En gisteren dat debat op de vtm, met goedele, sjezus Annemans had weer een uitdager hoor :s, weer zo ene die alles rechtlijning bekijkt, van oh zij roepen op haat, daarom heeft die jongen geschoten. Man ik schaamde mij in annemaans zijn plaats, om zich weer eens tegenover zoiets te moeten verdedigen. En dan zo die oogjes, van allé die annemans weet toch echt niet wat hij zegt zanne, sjezus, er is soms niets ergers dan tegen oersimpelen te moeten praten.

Dit was al een post van mij in een andere thread, maar de kans dat dat daar in dovemans oren zou verdwijnen was te groot. En dit eigenlijk de samenvatting van de hele zaak is.

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 13 mei 2006 om 14:27.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:08   #2
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Napalmbenny schreef :

Citaat:
En aan jullie vb-bashers en onwetenden, jullie zijn even schuldig, jullie zorgen ervoor dat bovenstaande voorbeelden zich constant zullen herhalen, als jullie je oogkleppen niet afzetten. Jullie ontkenning wat zorgt voor de toename van problemen, heeft die mensen vermoord, jullie zijn de passieve moordenaars.
Wél Napalm, naar mij zoals steeds bescheiden mening, "schiet" (sic.) je flink in de roos.

Beste Groeten !
Oud 13 mei 2006, 14:11   #3
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. Bekijk bericht
Ik heb hier een mooi voorbeeld, dat meer zal verklaren, gekopieerd vanuit een ander forum:

Zie je, dat 15 jarig manneke heeft nu een zekere haat gekregen tegenover jullie migrantjes. Daar heeft het vb totaal geen schuld aan, er zijn vreemdelingenproblemen, en niet bepaald weinig, mensen leren haten door de problemen die ze constant ervaren. Het vb heeft daar geens schuld aan, de andere partijen die deze problemen jarenlang heeft doodgezwegen en heeft verergerd, eigenlijk gewoon heeft toegelaten, zijn de schuldigen, niet het vb.

Een mens heeft niet veel nodig hoor om te leren haten, een paar tegenslagen, de meeste mensen zitten zo nu eenmaal ineen, en ja je kan de waarheid niet negeren, als je constant met die problemen in aanraking komt, iets wat velen wat jullie overlinkse kereltjes hier maar al te graag doen, negeren en ontkennen. Iederen is beïnvloedbaar. Heeft niets met slim of dom te maken. En als iemand labiel is, wordt het startsschot sneller gegegeven, letterlijk hier . Zullen de problemen toenemen, zal je dit soort daden zien stijgen, met of zonder Vlaams Belang.

Als ik het vb was, zou ik een rechzaak beginnen, vanwege onterechte laster en eerroof door de anderen.

Aan de ene kant weten we ook dat de bevolking slimmer is en de zaken dieper inziet, en zijn eigen conclusies zal trekken, de goede kant aan het hele gebeuren, is dat het vb er eigenlijk groter van zal worden, zeker na alle mediashows en overdreven moraalgedoe. De media en andere partijen tonen hun ware aard nog maar eens. Men roept nu wel boe vb, maar men kweekt tegenovergestelde reacties.

shame on you! Kijk naar jullie eigen en jullie stampen tengen jullie eigen schenen, de bevolking is slimmer dan dit alles. Maar we weten de eindconclusie reeds, slachtofferrol

Dit was al een post van mij in een andere thread, maar de kans dat dat daar in dovemans oren zou verdwijnen was te groot. En dit eigenlijk de samenvatting van de hele zaak is.

En dan verschieten ze er van dat ze een paar jaar later omgelegd worden door een tiener die al jaren met een trauma rondloopt dat versterkt wordt door het huidige nepotistische allochtone pamperbeleid.

Iedereen die zich schuldig maakt aan dit soort "steaming" zouden ze het zelfde moeten laten ondergaan, in het kwadraat !
Oud 13 mei 2006, 14:23   #4
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Dus we geven wel toe bewondering te tonen voor deze euh "martelaar"?
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:25   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Waar leest u dat dan wel???
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:29   #6
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
En dan verschieten ze er van dat ze een paar jaar later omgelegd worden door een tiener die al jaren met een trauma rondloopt dat versterkt wordt door het huidige nepotistische allochtone pamperbeleid.

Iedereen die zich schuldig maakt aan dit soort "steaming" zouden ze het zelfde moeten laten ondergaan, in het kwadraat !

Euh hier?!
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:34   #7
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euh hier?!
Neen, niet virtueel maar irl !!
Oud 13 mei 2006, 14:39   #8
Bazilfunk
Minister

Standaard

Ik heb de gazet nog niet gelezen vandaag dus ik heb het enkel nog maar virtueel hier kunnen lezen op mijn fysiek scherm in deze dimensie van tijd wat dus als irl mag worden beschouwd. Want dat was toch wat je vroeg? "Waar leest u dat dan wel???"

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 13 mei 2006 om 14:39.
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:44   #9
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de gazet nog niet gelezen vandaag dus ik heb het enkel nog maar virtueel hier kunnen lezen op mijn fysiek scherm in deze dimensie van tijd wat dus als irl mag worden beschouwd. Want dat was toch wat je vroeg? "Waar leest u dat dan wel???"
u moet eens leren quoten, me dunkt....
Oud 13 mei 2006, 14:46   #10
Bazilfunk
Minister

Standaard

waarom moet ik leren quoten? forum etiquette vereist dat je niet quote waar niet nodig. Da's geen speelgoed ze!
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:49   #11
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom moet ik leren quoten? forum etiquette vereist dat je niet quote waar niet nodig. Da's geen speelgoed ze!
neen, mijn beste, omdat u een antwoord geeft op een verkeerde quote, daarom !
Oud 13 mei 2006, 14:56   #12
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
neen, mijn beste, omdat u een antwoord geeft op een verkeerde quote, daarom !
Bent u zat of zo?
Citaat:

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar leest u dat dan wel???
Citaat:
Euh hier?!
Citaat:
Neen, niet virtueel maar irl !!
Citaat:
Citaat:
u moet eens leren quoten, me dunkt....
Volgens mij moet jij gewoon eens leren lezen.
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:58   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij moet jij gewoon eens leren lezen.
Zoals al eerder opgemerkt, geeft u inderdaad geen antwoord op de eerst getelde vraag.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:03   #14
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Zoals al eerder opgemerkt, geeft u inderdaad geen antwoord op de eerst getelde vraag.
Wat een freaks!!!!!

De vraag die gesteld werd is waar ik jullie bewondering lees voor de vlaams nationalistische zelfmoord terrorist. En het antwoord is "hier"!

Niet enkel gevaarlijk maar ook nog wreed simpel dat vlaams nationalistisch gespuis!
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:04   #15
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u zat of zo?
Maar enfin, kerel...

Je antwoord: " Euh hier ! ?" op de vraag van Jan van den Berghe "waar leest u dat dan wel ?"

En u zet doodleuk mijn quote bovenaan het antwoord op de vraag van Jan ...

Of bent u deze al vergeten ?

goe bezig zunne
Oud 13 mei 2006, 15:09   #16
Bazilfunk
Minister

Standaard

Zijt gij nen autist of wat is't probleem jong?
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:17   #17
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een freaks!!!!!

De vraag die gesteld werd is waar ik jullie bewondering lees voor de vlaams nationalistische zelfmoord terrorist. En het antwoord is "hier"!

Niet enkel gevaarlijk maar ook nog wreed simpel dat vlaams nationalistisch gespuis!
Wat een freaks..?? haha, u denkt iets te moeten lezen dat er helemaal niet staat omdat het in uw kraam past...

Leg mij eens uit hoe u uit mijn post kan opmaken dat ik bewondering zou hebben voor gelijk welke "martelaar" ??

Mijn antwoord was een antwoord op het relaas van die 15 jarige jongen die in elkaar werd geslagen... Dus ik denk dat enig autistisch gedrag eerder tussen uw enkele grijze cellen thuishoort

Laatst gewijzigd door TC : 13 mei 2006 om 15:21.
TC is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:41   #18
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heum, gezien het huidige politieke klimaat maakt men er een martelaar van.
Oud 13 mei 2006, 15:53   #19
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Bazilfunk ijlde :

Citaat:
Neen, BF alleen medelijden.

Zoals we ook medelijden hebben met zieke geesten zoals jij !!
Oud 13 mei 2006, 16:34   #20
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Bazilfunk ijlde :

Neen, BF alleen medelijden.

Zoals we ook medelijden hebben met zieke geesten zoals jij !!
Ga je me afschieten? Vergassen is niet meer van deze tijd zeker?
Bazilfunk is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be