![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Ik heb hier een mooi voorbeeld, dat meer zal verklaren, gekopieerd vanuit een ander forum:
Citaat:
En aan jullie vb-bashers en onwetenden, jullie zijn even schuldig, jullie zorgen ervoor dat bovenstaande voorbeelden zich constant zullen herhalen, als jullie je oogkleppen niet afzetten. Jullie ontkenning wat zorgt voor de toename van problemen, heeft die mensen vermoord, jullie zijn de passieve moordenaars. Een mens heeft niet veel nodig hoor om te leren haten, een paar tegenslagen, de meeste mensen zitten zo nu eenmaal ineen, en ja je kan de waarheid niet negeren, als je constant met die problemen in aanraking komt, iets wat velen wat jullie overlinkse kereltjes hier maar al te graag doen, negeren en ontkennen. Iederen is beïnvloedbaar. Heeft niets met slim of dom te maken. En als iemand labiel is, wordt het startsschot sneller gegegeven, letterlijk hier ![]() Als ik het vb was, zou ik een rechzaak beginnen, vanwege onterechte laster en eerroof door de anderen. Aan de ene kant weten we ook dat de bevolking slimmer is en de zaken dieper inziet, en zijn eigen conclusies zal trekken, de goede kant aan het hele gebeuren, is dat het vb er eigenlijk groter van zal worden, zeker na alle mediashows en overdreven moraalgedoe. De media en andere partijen tonen hun ware aard nog maar eens. Men roept nu wel boe vb, maar men kweekt tegenovergestelde reacties. shame on you! Kijk naar jullie eigen en jullie stampen tengen jullie eigen schenen, de bevolking is slimmer dan dit alles. Maar we weten de eindconclusie reeds, slachtofferrol ![]() En gisteren dat debat op de vtm, met goedele, sjezus Annemans had weer een uitdager hoor :s, weer zo ene die alles rechtlijning bekijkt, van oh zij roepen op haat, daarom heeft die jongen geschoten. Man ik schaamde mij in annemaans zijn plaats, om zich weer eens tegenover zoiets te moeten verdedigen. En dan zo die oogjes, van allé die annemans weet toch echt niet wat hij zegt zanne, sjezus, er is soms niets ergers dan tegen oersimpelen te moeten praten. Dit was al een post van mij in een andere thread, maar de kans dat dat daar in dovemans oren zou verdwijnen was te groot. En dit eigenlijk de samenvatting van de hele zaak is. Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 13 mei 2006 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Napalmbenny schreef :
Citaat:
Beste Groeten !
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dan verschieten ze er van dat ze een paar jaar later omgelegd worden door een tiener die al jaren met een trauma rondloopt dat versterkt wordt door het huidige nepotistische allochtone pamperbeleid. Iedereen die zich schuldig maakt aan dit soort "steaming" zouden ze het zelfde moeten laten ondergaan, in het kwadraat !
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Dus we geven wel toe bewondering te tonen voor deze euh "martelaar"?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Euh hier?! |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
#8 |
Minister
|
![]() Ik heb de gazet nog niet gelezen vandaag dus ik heb het enkel nog maar virtueel hier kunnen lezen op mijn fysiek scherm in deze dimensie van tijd wat dus als irl mag worden beschouwd. Want dat was toch wat je vroeg? "Waar leest u dat dan wel???"
Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 13 mei 2006 om 14:39. |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() u moet eens leren quoten, me dunkt....
#10 |
Minister
|
![]() waarom moet ik leren quoten? forum etiquette vereist dat je niet quote waar niet nodig. Da's geen speelgoed ze!
|
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() neen, mijn beste, omdat u een antwoord geeft op een verkeerde quote, daarom !
#12 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De vraag die gesteld werd is waar ik jullie bewondering lees voor de vlaams nationalistische zelfmoord terrorist. En het antwoord is "hier"! Niet enkel gevaarlijk maar ook nog wreed simpel dat vlaams nationalistisch gespuis! |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar enfin, kerel...
Je antwoord: " Euh hier ! ?" op de vraag van Jan van den Berghe "waar leest u dat dan wel ?" En u zet doodleuk mijn quote bovenaan het antwoord op de vraag van Jan ... Of bent u deze al vergeten ? goe bezig zunne ![]()
#16 |
Minister
|
![]() Zijt gij nen autist of wat is't probleem jong?
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Leg mij eens uit hoe u uit mijn post kan opmaken dat ik bewondering zou hebben voor gelijk welke "martelaar" ?? Mijn antwoord was een antwoord op het relaas van die 15 jarige jongen die in elkaar werd geslagen... Dus ik denk dat enig autistisch gedrag eerder tussen uw enkele grijze cellen thuishoort ![]()
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad. Laatst gewijzigd door TC : 13 mei 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heum, gezien het huidige politieke klimaat maakt men er een martelaar van.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Bazilfunk ijlde :
Citaat:
Zoals we ook medelijden hebben met zieke geesten zoals jij !!
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() |
![]() |