![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op dit eigenste ogenblik zoeken ambtenaren van de vRT zoveel mogelijk ex-VB mandatarissen op.
Doel : Ze in de vRT - studio's te krijgen om in het programma "Koppen" de schuld van de Antwerpse moordpartij in de schoenen van het VB te schuiven en andere kritiek op die partij wereldkundig te kunnen maken. "Als ex-mandatarissen het zeggen zal het wel waar zijn" moet het credo van deze bloedrode omroep deze keer zijn. Hoeveel ex-mandatarissen ze zo zullen vangen is niet te voorspellen . Hieren daar zal er wel een simpele ziel gevonden worden om hier op in te gaan . (Een TV optreden is niet te versmaden hé Lucien ! ) Zij die niet op deze uitnodiging wensen in te gaan zullen waarschijnlijk niet voldoende "ontluist" zijn in hun rode ogen. Dit zijn toch wel echte chantagetechnieken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bron : Blauwvoet, forum politicsinfo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() de nazi's executeerden hun afvalligen om zo'n dingen te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze weten gewoon dat het hun fout is. Kzou als VB'er ook mijn kop niet meer op tv durven laten zien hoor
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je dat verband kunt maken is puur van de pot gerukt. Ter vergelijking nodig ik iedereen eens uit de onderstaande tabel te raadplegen en hierbij de link te maken met eender welke partij in ons land. alez amuseer u!: http://www.statbel.fgov.be/figures/d352_nl.asp
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 mei 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had graag eens een debat gezien ivm de migrantenproblematiek met als opstelling: Annemans-Eppinck-Dedecker tegen Lambert of Vandelanotte But that'll never happen (waarschijnlijk om dat er dan te veel 'pijnlijke' nagels met koppen geslagen worden........... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is die nog niet gemazouteerd?
Ja, ex-en moet je zoveel mogelijk de mond snoeren zeker eh? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
... intussen doorprikken liefst 1mio mensen deze rode VRT/ATV tactiek......en nog blijven ze dit doen ipv. ze te bestrijden met een degelijke en eerlijke argumentatie. en btw...als mijn bomma onder ne kamion is gelopen....kom ik ook ni naar één of andere studio, zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, dat was dus niet Philip De Winter in de 7e dag laatst?
Het zal vast een dubbelganger geweest zijn die uit het VB gestapt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar iig was deze uitnodiging duidelijk bedoelt om te beschadigen en dan is VB welkom. Dit had ik al geschreven in voorgaande reactie maar u zal dit gemist hebben.....niet erg8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het VB er beschadigd uitkomt, dan zal dat wel aan de geïnterviewde liggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() bull... een interviewer dient objectieve vragen te stellen, en niet met subjectieve vragen uitspraken uit te lokken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
On topic: het is best toegelaten om advocaat van de duivel te spelen in een interview. Dat doen ze veel te weinig. Alleen bij berichtgeving/samenvattingen van persberichten of verklaringen van mensen moet men imho objectief blijven en alleen maar weergeven wat ze gezegd hebben zonder daarmee te knoeien. In een interview kan de persoon in kwestie zich normaal gezien makkelijk weren. Dat verschilt in niks van een discussie op dit forum bvb.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb absoluut niks tegen een kritisch interview, maar dat was imo erover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
([SIZE=1]en dat brouwen van mij sloeg op je wenkbrauwen, ik kan er niks aan doen dat ik een beetje taalpurist ben[/SIZE] ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"Mohammed maakte blijkens de Koran onderscheid tussen drie soorten niet-moslims: Mensen van het Boek (christenen en joden), "ongelovigen" of "afgodendienaars" en tenslotte "afvalligen" (ex-moslims). Mohammeds benadering van deze groepen is respectievelijk: tolerantie onder voorwaarden, uitroeiing-tenzij en onmiddellijke doodstraf.Een publicist zoals Silas[2] bewijst op grond van Koran en gezaghebbende Hadith dat Mohammed vond dat afvalligen moesten worden gedood;" (wikipedia) |
|
![]() |
![]() |