![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet men eigenlijk perse werken tot zijn 65 jaar?
Zouden er echt geen andere alternatieven bestaan om die leeftijd te verlagen? Zijn er niet genoeg jongere mensen die echt bereid zijn om te werken al ze dit willen natuurlijk hé Waarom moet je leven bijna gedaan zijn om te mogen genieten van je oude dag? Gewoon de vraag die ik me stel?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik denk eerlijk gezegd dat als men niet meer verplicht zou zijn om te werken mensen over het algemeen spontaan ( dus vrijwillig ) wat minder maar wel langer zouden werken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() En hoeveel dagen betaald verlof krijgt de doorsnee Belg? Van de 365 dagen, hoeveel zijn werkdagen? Nie klagen, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() maakt niet uit hoeveel dagen het zijn - elke dag die verplicht is maakt dat je het sneller beu bent.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In Groot-Britanie willen ze naar 68 op termijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Wie zuinig leeft en belastingen ontduikt kan vroeger stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien lacht het geluk je toe en win je eens de lotto of erf je een heel mooi bedrag, dan moet je ook niet meer gaan werken en woon je in een mooi huis. Je kan ook van het leven genieten als je werk hebt, het zou stom zijn om met dit te wachten tot je oud bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Gezien het grote aantal vrije dagen in Belgie moet het toch mogelijk zijn om een evenwichtige balans werk/familie/vrije tijd te hebben? Persoonlijk zou ik een leven zonder werk snel beu worden, tenzij ik Hugh Heffner heet natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() maakt niet uit hoeveel dagen het zijn - elke dag die verplicht is maakt dat je het sneller beu bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Proberen om je 35e binnen te zijn. Vanaf dan rentenieren, ofwel iets te doen wat je leuk vindt en waar je eventueel ook nog wat mee verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetballer worden of zo iets?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zou het leuk vinden tot minstens 75 te kunnen blijven werken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van werken is dat men al redelijk snel de slaaf wordt van uw eigen systeem. Niet de slaaf van een ander, maar van uw eigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Al dat gewerk en gestreef is voor de meeste mensen om hen van de gedachte te houden dat ze op een dag zullen sterven.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 juni 2006 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ....
Laatst gewijzigd door Bhairav : 2 juni 2006 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie verplicht er je om te gaan werken? staat er iemand met een geweer achter je? neen dus, je moet gaan werken om te overleven, om luxegoederen aan te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |