Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2006, 15:34   #1
bk232214
Gouverneur

Standaard Pedofilie

Belgische PEDOFIEL gesnapt in Agadir zal natuurlijk vragen dat hij zijn straf mag uitzitten in een belgisch hotel .Wand hij rekend op de steun van de rechten voor mens ,
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 16:16   #2
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Belgische PEDOFIEL gesnapt in Agadir zal natuurlijk vragen dat hij zijn straf mag uitzitten in een belgisch hotel .Wand hij rekend op de steun van de rechten voor mens ,
En het analfabetisme in Vlaanderen is ook weer toegenomen, zie ik. 't Zijn tijden...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 16:27   #3
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
En het analfabetisme in Vlaanderen is ook weer toegenomen, zie ik. 't Zijn tijden...
ik vraag
gij vraagt
zij vraagt
hij vraagt
u vraagt
wij vragen
zij vragen

is het juist
Oud 14 juni 2006, 16:40   #4
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Ge zijt "jullie vragen" vergeten...
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 16:48   #5
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

mi demandas
vi demandas
li demandas
ni demandas
vi demandas
ili demandas

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 14 juni 2006 om 16:49.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 16:57   #6
humble
Burgemeester

Standaard

Uit het standaard forum
Abdellah Ait Oud
Ongeacht of bovenvermelde Abdellah al dan niet schuldig is aan de ontvoering van Stacy en Nathalie, het feit dat hij op vrije voeten is, is ronduit schandalig! Even op een rijtje zetten waarvoor deze persoon de laatste 12 jaar allemaal veroordeeld werd: - 1994: verkrachting van 14-jarige (was reeds aan de gang sinds het meisje 6 jaar oud was). - 1997: diefstal - 2001: verkrachting, slagen en ontvoering van een 14-jarig meisje. Hoe vaak moet iemand opgepakt worden voor dergelijk feiten alvorens ons gerechtelijk systeem in staat is de maatschappij tegen dit soort individuen te beschermen? Ik heb hier maar 1 woord voor: SCHANDALIG!!!!
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 16:59   #7
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Uit het standaard forum
Abdellah Ait Oud
Ongeacht of bovenvermelde Abdellah al dan niet schuldig is aan de ontvoering van Stacy en Nathalie, het feit dat hij op vrije voeten is, is ronduit schandalig! Even op een rijtje zetten waarvoor deze persoon de laatste 12 jaar allemaal veroordeeld werd: - 1994: verkrachting van 14-jarige (was reeds aan de gang sinds het meisje 6 jaar oud was). - 1997: diefstal - 2001: verkrachting, slagen en ontvoering van een 14-jarig meisje. Hoe vaak moet iemand opgepakt worden voor dergelijk feiten alvorens ons gerechtelijk systeem in staat is de maatschappij tegen dit soort individuen te beschermen? Ik heb hier maar 1 woord voor: SCHANDALIG!!!!
Er is dan toch nog hoop in de strijd tegen analfabetisme.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 juni 2006 om 16:59.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 17:01   #8
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Welke straffen heeft die man gekregen & hoe lang is hij reeds op vrije voeten ? Welke straffen had hij volgens U moeten krijgen ?
Ik ken zijn dossier niet - maar volgens mij zou een onverbeterlijke recidivist
van pedofiele misdaden gewoon TBS moeten krijgen - met chemische castratie. (Of dat bij deze persoon het geval is weet ik dus niet)
Oud 14 juni 2006, 17:09   #9
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Welke straffen heeft die man gekregen & hoe lang is hij reeds op vrije voeten ? Welke straffen had hij volgens U moeten krijgen ?
van pedofiele misdaden gewoon TBS moeten krijgen - met chemische castratie. (Of dat bij deze persoon het geval is weet ik dus niet)
(even serieus nu) Volgens de Standaard heeft hij in 1994 vier jaar effectief gekregen. Ik vermoed dat de straf voor de diefstal van 1997 tamelijk "licht" was (hij zat toen onder voorwaardelijke invrijheidstelling), zodat hij ten laatste rond 1999-2000 op het einde van de straffen is vrijgekomen.

De internering (wat in Nederland TBS genoemd wordt) is van onbepaalde duur: ge blijft erin totdat je "genezen" wordt verklaard (dus soms nooit).
Oud 14 juni 2006, 17:58   #10
humble
Burgemeester

Standaard

Nooit is de juiste diagnose in dergelijke gevallen.
Zoals in de meerderheid van de gevallen blijkt.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 20:13   #11
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
na de eerste kinderverkrachting een dodelijk spuitje geven= geen verder menselijk leed meer= 0 % recidive...
Géén opsluiting in gevang of zothuis= te duur, de dader kan ontsnappen, medegevangenen verkrachten en/of mishandelen enz enz...
[SIZE=3]Dolle honden schiet men toch ook dood ![/SIZE]
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 21:32   #12
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
na de eerste kinderverkrachting een dodelijk spuitje geven= geen verder menselijk leed meer= 0 % recidive...
Géén opsluiting in gevang of zothuis= te duur, de dader kan ontsnappen, medegevangenen verkrachten en/of mishandelen enz enz...
[SIZE=3]Dolle honden schiet men toch ook dood ![/SIZE]
U haalt dingen door elkaar. Personen die kinderen verkrachten zullen zelden of nooit ook volwassene verkrachten. Pedoseksuelen vallen namelijk niet op kinderen omwille van de seks, maar omwille van de machtskick.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 06:55   #13
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
U haalt dingen door elkaar. Personen die kinderen verkrachten zullen zelden of nooit ook volwassene verkrachten. Pedoseksuelen vallen namelijk niet op kinderen omwille van de seks, maar omwille van de machtskick.
Je haalt hier zelf ook wel een aantal dingen door elkaar...

Strikt genomen zijn kinderverkrachters niet noodzakelijk pedoseksueel (is meestal inderdaad eerder om macht te doen), maar omgekeerd geldt ook dat pedoseksuelen niet noodzakelijk kinderverkrachters zijn (of zelfs maar uit zijn op macht). Veel pedoseksuelen zijn in hun voorkeur mentaal niet 'meegegroeid' met hun leeftijd; dit komt vaak voort uit onbeantwoorde liefdes op jonge leeftijd, waarbij men zich jarenlang blijft fixeren op die ene jongen of meisje die dan inmiddels uit het oog verdwenen is, maar waarvan het beeld op het netvlies dat van de minderjarige blijft. Dat beeld zoekt men dan in andere jongens of meisjes terug te vinden, reden waarom pedoseksuelen vaak heel specifieke types voor ogen hebben of steeds gelijkaardige situaties opzoeken. (Is een plausibele theorie, maar één van de velen natuurlijk).
Oud 15 juni 2006, 07:04   #14
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
chemisch ??? foei !

de "hel van Tanger" is goed genoeg of een Amerikaanse gevangenis daar weten ze wat te doen met zo'n gevallen.

Van kinderen blijf je af !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 08:43   #15
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
chemisch ??? foei !

de "hel van Tanger" is goed genoeg of een Amerikaanse gevangenis daar weten ze wat te doen met zo'n gevallen.

Van kinderen blijf je af !
Zelfs de parlementsleden van uw eigen partij zeggen dat geïnterneerden zieken zijn die verzorgd moeten worden, en niet in een gevangenis behoren...
Oud 15 juni 2006, 10:25   #16
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je haalt hier zelf ook wel een aantal dingen door elkaar...

Strikt genomen zijn kinderverkrachters niet noodzakelijk pedoseksueel (is meestal inderdaad eerder om macht te doen), maar omgekeerd geldt ook dat pedoseksuelen niet noodzakelijk kinderverkrachters zijn (of zelfs maar uit zijn op macht). Veel pedoseksuelen zijn in hun voorkeur mentaal niet 'meegegroeid' met hun leeftijd; dit komt vaak voort uit onbeantwoorde liefdes op jonge leeftijd, waarbij men zich jarenlang blijft fixeren op die ene jongen of meisje die dan inmiddels uit het oog verdwenen is, maar waarvan het beeld op het netvlies dat van de minderjarige blijft. Dat beeld zoekt men dan in andere jongens of meisjes terug te vinden, reden waarom pedoseksuelen vaak heel specifieke types voor ogen hebben of steeds gelijkaardige situaties opzoeken. (Is een plausibele theorie, maar één van de velen natuurlijk).
Heeft u het over pedoseksuelen of pedofielen?

Het begint hier toch hennig ingewikkeld te worden soms...
Oud 15 juni 2006, 10:35   #17
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Heeft u het over pedoseksuelen of pedofielen?
Je kunt daar misschien ook nog een onderscheid tussen maken, maar dat was niet de bedoeling.
Oud 15 juni 2006, 12:02   #18
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je kunt daar misschien ook nog een onderscheid tussen maken, maar dat was niet de bedoeling.
Ik bedoelde dus dat een pedoseksueel actief is en een pedofiel niet. Tis dus maar hoe je het bekijkt en welke versie van woordenboek/encyclopedie je in huis hebt, he
Oud 15 juni 2006, 13:00   #19
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
ik vraag
gij vraagt
zij vraagt
hij vraagt
u vraagt
wij vragen
zij vragen

is het juist
Dit wel ja, maar "wand hij vraagd..." moet zijn: "want hij vraagt..." Is het nu duidelijk?

Laatst gewijzigd door Teerke : 15 juni 2006 om 13:04.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 17:41   #20
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Uit het standaard forum
Abdellah Ait Oud
Wat olie allemaal kan doen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be