![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() in tongeren krijgt een pedofiel die een 13 jarige mishandeld slechts voorwaardelijk nen ouwe slimme man die de rijke kerk iets afneemt moet effectief in de bak.
ik hoop dat die rechter zijn kleinkinderen niets overkomt ofwel is hij ook zo rechter gij zijt ne slechte mens. ik heb een kind van 5 verloren met een hersentumor. als een van mijn kinderen iets zou aangedaan zijn door uw client dan zou u en uw client het niet kunnen navertellen. rechter hebt u geen geweten denk eens aan de kinderen van uw familie en uiw vrienden als ge die hebt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() zielig idd
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie heeft de klacht hierbij ingediend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ziekelijk is het
![]() Men zou de wetten moeten aanpassen zodat pedofielen al na hun 1ste vergrijp levenslang opgesloten worden. Ten eerste omdat dit als afschrikmiddel kan werken,.... ten tweede zorgt dit ervoor dat herhaling door deze smeerlap(ea.) onmogelijk is. En dan moeten onze heren/dames politici ook geen minuutje stilte houden voor Stacy&Nathalie. Rotte hypocrieten dat ze zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als 'k dit bericht zo objectief lees, had het meisje zelf hier blijkbaar niet zoveel problemen mee. Het gaat hier om verkrachting in de zin van de wet. Zoiets als die Amerikaanse lerares die het met één van haar leerlingen deed.
Of ben ik mis ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tennisleraars en leerlingen zijn wel gescheiden door het net, maar sommige meisjes worden verliefd op hun leraar en omgekeerd. Het was misschien wederzijds, dan is het technisch, het duurde vier jaar van 1999 en was ze toen 13 jaar oud ? Vermoedelijk is ze dus nu 20 jaar en misschien kunnen ze nu trouwen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ge zijt denk ik juist.
Het is ongeveer hetzelfde als hoe men vroeger omging met homoseksualiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk naar de V.S.: de doodstraf en zijn über-afschrikeffect, zotjes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, van afschrikmiddelen ih verkeer heeft men de mond vol, doch voor criminelen is dit uit den boze ![]() En dan blijft er nog steeds mijn tweede punt: nml. dat de kans op recidive...NUL is ![]() |
|
![]() |
![]() |