![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() wel wel , voor die negerin en de joe kon dat
maar voor dit "incident" niet nest hypocriete zakkewassers ![]()
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Drink nog een duvel....
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was niet eens een 'trammoord' maar een moord van zes beukende en schoppende 'jongeren' op een oudere man.
En ze werd gepleegd op een bus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er worden zelfs discussies ivm dit onderwerp gesloten......Met als excuus dat je maar moet debatteren in de bestaande threads. ![]() Persoonlijk lijkt mij dat wanneer er voldoende interesse is in een bepaalde thread is, en deze niet ih verkeerde thema staat.....de mods dit moeten toestaan. Anders komt het over alsof men een bepaalde discussie wil dood slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik begrijp als linkse eigenlijk toch ook niet waarom er geen subforum voor wordt gemaakt.
ik vind het onderwerp niet zo interressant persoonlijk - en vind dat het nu de andere fora teveel onderspamt. ( wel erg voor die man maar al die heisa ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2006 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of het verschil tussen een racistische moord en een "busincident" 21:47 Busincident: drie verdachten opgepakt (update)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() elke agressie is er al één teveel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duvel, je kan het wel ook gewoon vragen aan de mensen die het forum leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Gelieve deze draad in het daarvoor bestemde subforum te zetten, dank u.
De suggestie zal besproken worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Dan zullen we het vlug geweten hebben.
![]() |
![]() |
#11 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() laten we een betoging houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
een subforum had het hoe dan ook al lang moeten zijn naar mijn mening maar soit ik had begrepen dat het hier allemaal vrijwilligers zijn dus moeten we niet teveel klagen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2006 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() De discussie zal verder kunnen gaan in het forum Binnenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() linkse moderatie !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() harder roepen, pajot. ze horen u nie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Er komt geen subforum omdat het aantal topics over het onderwerp redelijk beperkt blijft en allemaal netjes in Binnenlandse politiek besproken kunnen worden. Er is ook geen subforum voor elke moord of overval die gepleegd wordt.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sommigen noemen dit een rechts forum dat gesubsidieerd wordt door het VB en dan is politics ineens weer "links" omdat sommigen hun zin niet krijgen. Sterk hoor, heel sterk! ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 28 juni 2006 om 21:51. |
![]() |
![]() |