![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uit een artikel in De Morgen van 7.6.06 :
http://www.politiek.net/nieuws/166/276083 Citaat:
Indien mevr. Temsamani dit discriminerende voorstel niet objectief en redelijkerwijze kan rechtvaardigen dan kunnen we - via een verplichte opleiding - zien of zoveel domheid nog te remediëren valt. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ze wil ze dus herprogrammeren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waar gaan we heen.... waar gaan we heen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() WOW.... even mijn diploma's gaan verbranden om zo een dik betaalde overheidsjob te kunnen krijgen. Nien mineer iek spriek gien niederlands....krijg iek nu mien geld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien doelde ze daarmee op dingen als gemeentewerker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...waarmee ze dan haar eigen incompetentie bewijst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wéét ze soms al dat ook dit niet zal lukken, en wil ze alvast al die ongediplomeerde straatlopers in andermans land doen behandelen op zijn 'eigen volk eerst'?
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom zouden andere allochtonen dan wel een diploma moeten halen om het ver te schoppen? Overigens spreekt Temsamani niet over een diploma halen. Verplichte opleiding volstaat. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Dan kunt ge al veel gemakkelijker als steuntrekker bij 't OCMW terecht. Ge moet geen klap uitvoeren, en ge wordt er nog voor betaald ook...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Dit is allemaal een logisch gevolg van de politiek die al jaren gevoerd wordt.
Eerst de kaderfuncties vullen met incompetente mensen (politici) en dan stilletjesaan de basis opvullen met incompetente mensen. Nee nee, ik zie dit als een logisch gevolg voor de non-politiek en problemen-ga-ik-liever-uit-de-weg-houding van Politiek-Correct Belziek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat al die aso's eerst maar eens aan gepakt moeten worden die lekker zitten te profiteren van de maatschappij. Geef ze een taalcursus en haal hun uitkering weg. Gezien allochtonen een veel kleinere groep vormen (verhouding ligt natuurlijk wel anders, dat ontken ik niet) moet je ze niet als het grote probleem beschouwen. Bovendien worden de allochtonen grotendeels beïnvloed door het asociale volk, omdat ze bij die mensen samen in de achterstandswijken wonen (vaak dan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie motivatie voor de jeugd, ... Dat mens is toch wel een serieus zwaar accident tegengekomen, want ik kan me niet voorstellen dat ge zo lomp kunt geboren worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Langs de ene kant klagen dat diezelfde mensen nooit werken enz... Maar langs de andere kant mag je hen ook geen werk aanbieden. Een beetje tegenstrijdig,toch? Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 juli 2006 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, ik weet wel waarom ik studeer.
... Om voor een vetbetaalde job bij een ngo te gaan, natuurlijk.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 juli 2006 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moogt ge hun werk aanbieden. Maar overheidsdiensten mogen bij hun aanwerving niet discrimineren, laat staan toelatingsvoorwaarden uitschrijven op de maat van een bepaalde persoon of groep. Hetgeen vooral tegenstrijdig is, dat hier een massa's laaggeschoolden rondlopen, en dat men uiteindelijk Polen moet gaan invoeren als er moet gewerkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |