![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is het mogelijk om het knopje voor bijlage toe te voegen aan quick replybalk?
De quizzers zouden het zeker en vast appreciëren. Eigenlijk ben ik (misschien ook de anderen) het beetje beu om telkens op 'uitgebreide editor' te klikken, zo een afbeelding te kunnen uploaden ![]() ![]() Yuw ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nog beter zou zijn om meteen heel de uitgebreidde editor standaard te zetten. zodat je ook niet steeds naar de uitgebreidde editor moet om je handtekening aan te zetten voor elke post.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu gaan ze afkomen met, 'jullie vragen te veel', 'vandaag is vrijdag','servers kosten veel geld', .. ![]() (ik moet mijn handtekening voor elke post niet aanzetten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Coördinator
|
![]() Beste,
De uitgebreide editor op iedere pagina plaatsen zou als gevolg hebben dat iedere pagina langer moet laden. Dit is ook niet meteen bevorderlijk voor het surfplezier. Uiteindelijk dient u slechts één knop aan te klikken en u kunt beginnen met het toevoegen van bijlages. Mvg, Pieter Vandoorne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Als je gewoon de url van een afbeelding tussen [IMG]-tags zet, is dat toch ook in orde? (En dat knopje staat wel in de snel reply.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde gewoon het knopje voor bijlage (te zien in de uitgebreide editor) in de replybalk terugvinden. Mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik wil dus niet alle functies in reply balk terugvinden, maar alleen het knopje voor bijalge, zie bijlage (rood kader)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |