![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Antwerpse politie legt momenteel het koppel Beliën-Colen (VB) op de rooster. Om de indoctrinatie van hun kinderen in een geest van racisme en preutsheid zonder problemen te laten verlopen, voedt het duo hun kinderen op via thuisonderwijs. Dat is echter alleen toegelaten wanneer zij het VN Kinderrechtenverdrag ondertekenen. Colen en Beliën weigeren echter. Het Kinderrechtenverdrag is volgens hen 'marxistisch'.
![]() Bron: De Morgen 06/07/2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben hun andere kinderen ook zelf les gegeven en die zijn veel verder geraakt dan de gemiddelde leerling...
Zo lang ze regelmatig getoest worden zie ik het probleem niet... En dan nog is het een zaak van mevr Colen zelf. Laatst gewijzigd door ilfalco : 6 juli 2006 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() en dan durven sommigen nog beweren dat we niet in een linkse totalitaire dictatuur leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() The wacko family clan!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch moeten de scholen dat kinderrechtenverdrag niet ondertekenen. Tssssssssssssssssssssss..............
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Colen of geen Colen, van mijn kadeeën moet de staat ook zijn pollen afhouden.
Niemand heeft het recht mij welke onderwerpingsverklaring inzake de opvoeding van mijn kinderen dan ook te doen tekenen. Het is hier nog altijd geen Brave New World. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik stel voor dat we de ouders van de daders van Lijn 23 dan ook maar laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie werd door Coolen en haar kinderen doodgeslagen?
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mmmm, nu moeten we ons niet aan de wet houden ofwat?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke wet?
Eentje waar geen enkele school zich aan moet houden?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem voor mij op voorwaarde dat het op een wettelijk correcte manier gebeurt. 1 van de voorwaarden is dat het onderricht in het Nederlands word gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() En dat ze slagen in hun jaarlijkse eindtermen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U gedraagt zich als een ordinaire bedrieger. De kinderen van Colen noch de mijne houden zich bezig met het doodstampen van ouderen. Dat de overheid (eindelijk) eens optreedt waar het nodig is, en de andere burgers met rust laat, in plaats van iedereen te pesten terwijl ze uitgerekend de gezinnen met jeugdcriminelen uit de wind zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de wet ideologische onderwerping eist, is het burgerplicht van elke democraat om hem te bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook natuurlijk, alles volgens de regels die ook voor autochtone kinderen gelden.
Dan zal het ook gedaan zijn met te zeggen dat allochtone kinderen gediscrimineerd worden op school want dan zijn ze zelf verantwoordelijk voor het al dan niet halen van een diploma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijk is dat de kinderen van het echtpaar moeiteloos de proeven bij de Middenjury wisten af te leggen en hun diploma's wisten te behalen. Aldus wordt duidelijk dat de intellectuele vorming door het echtpaar gegeven uitstekend was. Voor het overige heeft de overheid niet de taak toe te zien op het waardenpakket dat een familie aanbiedt. Zij doet dat trouwens ook niet in de katholieke scholen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zou mij verbazen. Paul Beliën akkoord maar Alexandra Colen is parlementair onschendbaar.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetten zijn er om de openbare orde en welzijn te garanderen; niet om een bepaalde ideologie op te leggen of te verbreiden. De staat hoort immers areligieus en a-ideologisch te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() hieronder een uittreksel uit de verklaring die moet worden ondertekend volgens een website van het min:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |