![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ze kunnen er weer niet tegen.
Een concert ter VER-DRAAG-ZAAM-HEID, wat wordt geboycot door de ganse top van het VuilB. Er wordt met kilo's modder gesmeten. En de enige reactie die ik zie van de artiesten? "Ach, laat ze maar. Ze weten immers niet beter." En zo is het. Het gezeik van het VuilB klinkt mij precies hetzelfde in de oren als het gezever van een stalker van mijn vriendin; "u komt nog wel tot inkeer". Gelukkig heeft d�*e gek ettelijke nachten in een politiecel mogen doorbrengen. Nu het VuilB nog.. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij staat dat hier al een keer of twintig. Aandacht nodig? Kom hier voor een knuffel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen al die topics niet gewoon samengevoegd worden ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Misschien een apart subforum? (wat er voor de busmoord in Antwerpen nota bene niet van af kon).
Laatst gewijzigd door athena : 8 juli 2006 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() het wordt blijkbaar heet onder de linkse voeten. Ze beginnen te trappelen van de zenuwachtigheid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Kom mensen niet flauw doen. Zoveel aandacht voor het Vlaams Belang. Is dat niet wat Tom Barman wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw Pen staat maar half in uw ondergoed.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Merkwaardig, ik bespeur net het tegenovergestelde.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat komt omdat - inderdaad - aan beide zijden de verwarring toeneemt.
Verkiezingen hé. Een concert inrichten omdat je op voorhand niet akkoord bent met een verwachte verkiezingsuitslag: geef toe, dat komt niet echt zelfzeker over, nietwaar. En kijk, de verwachte winnaar van diezelfde verkiezingen laat zich voorwaar van de wijs brengen. Ook een gebrek aan zelfvertrouwen, of gebrek aan rijpheid? Ik ben er nog niet uit. Laatst gewijzigd door baarle : 8 juli 2006 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een voorbeeld van verdraagzaamheid ongetwijfeld ![]() Misschien ben je wel genezen na het bijwonen vh concert, zie dat je het niet mist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() hand in hand ja wij houden stand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze blijven maar domme dingens doen. Ik kan bijna niet meer geloven dat ze ècht denken op die manier het Vlaams Belang klein te krijgen tewrijl ze telkens weer in het voordeel van die partij bezig zijn. Niet te geloven, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik zie dat er slechts één soort kiezers met veel plezier opmarcheert naar de stemhokken bij elke verkiezing ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kinderachtige niveau dat vervat zit in dat ene woord "VuilB" toont meer aan dan 100.000 beelden. De verwende kleuter met de nick "Mephisto" draagt meer bij tot het probleem dan hij denkt aan het probleem op te lossen. Je kunt er je schouders om ophalen, maar toch kan ik het niet laten mezelf de vraag te stellen of dergelijke sujetten nu zelf niet in kunnen schatten tot welk een ridicuul geleuter ze zich verlagen in de strijd om de felbegeerde trofee van de morele autoriteit. Het is maar een verzuchting, één van het soort dat een Mephisto nooit zal weten naar waarde te schatten, en dus ploeteren ze voort in hun veld van zelfaangemeten moreel gelijk. En ze zullen het NOOIT snappen, stembusafgang na stembusafgang. Dan kan je inderdaad besluiten: Het is hun eigen "vuile" schuld.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 juli 2006 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Vuilbakken Vlaams behang'?
Wat zijn we verdraagzaam... |
![]() |
![]() |