![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik sinds jaren de gratis versie van ZoneAlarm.
Sinds de update van eind juni lopen de klachten van familieleden bij mij binnen dat het geen naam heeft. De update wou niet installeren. Of hij wou wel installeren maar daarna was er geen internet meer. Bij mij werkte die update nog wel, maar sinds kort is de client van ZA verdwenen en kan ik dus de permissies niet meer aanpassen. Dus ik installeer de nieuwste versie na het verwijderen van de oude. Ik krijg meteen een vraag naar een dll bestand en de installatie kan niet doorgaan. Een google op dat probleem levert op dat de hele wereld dat probleem kent en dat vanaf 27 juni. We zijn nu 15 juli en het probleem is niet opgelost. Wel vreemd voor een firewall/anti-virus firma die elk uur klaar moet staan om updates te versturen naar de gebruikers. Ik heb als lapmiddel Kerio geinstalleerd maar die gebruiken ook guerillatechnieken om je de betalende versie te laten nemen. Kortom : is er nog een goede gratis firewall ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gebruik de standaard firewall van WinXP samen met Avast als virusscanner, die een paar extra opties als firewall heeft.
Verder heb ik een router, wat meteen ook een firewall is (moest je dat nog niet weten). Hoogstwaarschijnlijk heb je dat zelf ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik nog even norton als anti-virus, maar daarna wordt het avg. goede ervaringen daarmee ?
Maar een goede firewall is momenteel mijn probleem... Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juli 2006 om 02:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik geen routers momenteel. Maar dat gaat binnenkort veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Qua firewall gebruik ik ook de Windows XP firewall, aangezien ik toch achter een router zit (dan heb je niet veel meer nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen goed idee...
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Slimme spyware die wat foefelt aan je register kan zo toch nog langs de vuurmuur om. Bovendien blokt de Windows vuurmuur enkel stoute dingen die binnenkomen en laat hij alles door van uw PC naar de buitenwereld. Allez, dat zeggen ze mij toch...
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch ook gelezen dat uitgaand verkeer niet gecontroleerd wordt door de xp firewall. In uw geval kan je router dat misschien stoppen, maar als je geen hardware firewall hebt, dan is dat toch niet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik doe dit ook omdat ik een router heb. Anders had ik hoogstwaarschijnlijk McAfee Internet Security erop staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook Windows Defender (vroeger Windows Anti-spyware) en die is extreem efficiënt tegen spyware.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iemand goede ideetjes voor een gratis software firewall?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() kijk hier eens:
http://www.mijnhomepage.nl/artikelen...s-firewall.php Persoonlijk heb ik geen klachten over Kerio, maar die wil je dus blijkbaar niet gebruiken.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Vragen over firewall zou ik aan firestone stellen. Desnoods via de forumquizz...
![]() De beste virusscanner zou Nod32 zijn (www.nod32.nl) Laatst gewijzigd door Chipie : 16 juli 2006 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() http://www.gratissoftwaresite.nl/softwareas.php
Ook een zeer goede: http://www.winpatrol.com/ Deze bestaat in twee versies (free en pro). Laatst gewijzigd door Chipie : 16 juli 2006 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik heb een vuurmuur, anti-spionwaar en viruszoeker van Norton. Zeer goed programma, maar vreet systeem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() die van norton houdt niks tegen, maar dan echt niks he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerio geeft een hoop problemen hier. Bedankt voor de tips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |